synsing Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 La ut dette bildet på foto.no men der fikk jeg ingen kommentarer. Så.. noen kommentarer? Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg er ingen ekspert, men syns det var et fint bilde Fin kontrast mellom den røde sommerfuglen og den grønne bakgrunnen. For å pirke litt: Jeg syns bildet kunne vært kuttet litt tettere på sommerfuglen ( vet ikke hvor mye oppløsning du har å gå på ), og gjerne fått den litt ut mot kanten av bildet. Syns og bakgrunnen kunne vært litt mer uskarp ( ser ut som den er redigert litt allerede ). Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 likte dette... har du en versjon i 1600x1200 til meg så jeg kan bruke som desktop bakgrunn? Lenke til kommentar
synsing Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Her er en større versjon. Har dessverre ikke 1600x1200 Men men. http://img289.imageshack.us/img289/4528/sommerfugl6lm.jpg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 jaja, tar til takke med det man får hvilken effekt brukte du på å få bakgrunnen slik? Lenke til kommentar
synsing Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 (endret) jaja, tar til takke med det man får hvilken effekt brukte du på å få bakgrunnen slik? Siden blomsten var forholdsvis høy og jeg brukte 85mm-objektivet ble bakgrunnen veldig uskarp i utgangspunktet. Så var det bare å ordne kontrast og intensitet (da ble bakgrunnen mørk slik den er nå), og jeg la deretter på en lyseffekt på insektet for å fremheve det. Endret 15. september 2005 av firstperson Lenke til kommentar
Pulsar Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Er det mulig å få se orginalen? Synes dette fungerte dårlig. Bakgrunnen ble rotete og "ekkel". Likte heller ikke lyseffekten, den ser billig ut. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Bakgrunnen ble rotete og "ekkel" Enig. Jeg tror bildet hadde blitt mye bedre hvis du hadde gjort bakgrunnen mer uskarp. Gaussian Blur med radius 10-20 i Photoshop f.eks. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Bakgrunnen er: Lenke til kommentar
synsing Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 OK folkens takk for tilbakemeldinger! Selv synes jeg ikke bakgrunnen er så ille, men hvis den er så ille som dere sier skal jeg huske på det. Lenke til kommentar
angass Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Likte motivet men bakgrunnen var grusom... Kan du legge ut orginalen? Endret 16. september 2005 av angass Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Syns bakgrunnen blir for forstyrrende og litt skarp og plagsom egentlig... Hvordan ser orginalen ut? Kan du ikke laste opp den? Lurer forresten også på om jeg kan bruke bildet som forside på naturfagrapporten min til mandag? Lenke til kommentar
synsing Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Her er originalen (ikke gjort noe som helst med, bortsett fra å skjære bort kantene, bildene som lå ved siden av på filmen hadde kommet med ) Edit: -Teddy-, ja, bildet kan du bare bruke/redigere som du vil ha det. Endret 17. september 2005 av firstperson Lenke til kommentar
synsing Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Eventuelt Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Orginalen er bedre enn versjonen du først la ut. Den siste versjonen er kjedelig. Legger ut et forslag til redigering. La litt mer punch i fargene, litt gussain blur på bakgrunnen og fjernet en del støy. Endret 17. september 2005 av Pallesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå