cheese doodles Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Heisann! Jeg kjøpte en Enermax Coolergiant 430w i fjord høst. Siden jeg byttet til denne strømforsyningen har jeg ikke hatt problemer som at maskinen henger seg i spill eller at den henger seg om jeg skrur på katodene. Men nå i såmmer gikk skjermkortet mitt vest.. jeg hadde nemlig et Radeon 9800pro med arctic cooling som jeg flashet til xt. En dag ble skjermen helt svart. Jeg har derfor begynt å lure på om strømforsyningen er for svak eller for liten for pcen. Jeg har et abit kv-8 max3 hovedkort en amd 3000+ newcastle prosessor med zalman kjøler en wester digital hd (200GB) to minnebrikker floppy og dvd 2 katoder, panellys i front 5 kabinettvifter, noen med lys strobelight x800 pro @ (nesten) xt med arctic cooling -Til dere som har peiling, har jeg stor nok psu? Er det risikabelt å flashe skjermkortet mitt på denne psuen? svar mottas med TAKK (stor takk altså Mvh. Lenke til kommentar
Øyboer Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvis det er slik at PCen din henger seg, tror jeg ikke det skyldes PSU. Hadde PSU levert forlite strøm tror jeg maskinen din ville ha slått seg av. Lenke til kommentar
cheese doodles Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Hvis det er slik at PCen din henger seg, tror jeg ikke det skyldes PSU.Hadde PSU levert forlite strøm tror jeg maskinen din ville ha slått seg av. Vel, det er ikke slik at pcen henger seg. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det skylles nok ikke PSU jeg har kjørt ca samme oppsettet som det pluss en dvd brenner og tre hd til på orginal chiftec PSU`n på 350W som fulgte med kabinettet mitt. men det er mullig kortet ditt er kjørt litt varmt er ikke helt fornøyd med arctic cooling synnes den går litt varm. Lenke til kommentar
Øyboer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hvis det er slik at PCen din henger seg, tror jeg ikke det skyldes PSU.Hadde PSU levert forlite strøm tror jeg maskinen din ville ha slått seg av. Vel, det er ikke slik at pcen henger seg. åååh, så ikke at det stod IKKE henger seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå