Substain Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Hei... Jeg lurte på om det var noen på forumet her som visste litt om Audi 90. Har lyst til å kjøpe meg en Audi 90 Quattro Coupe. Bilen ser rimelig strøken ut, men jeg vil ha litt mer POWER i Audi'n. Nå per i dag har den 140hk med orginal motor, men jeg kunne tenke meg en Audi 92.Mod S4 2,2 Turbo Quattro motor som jeg kan hive inn. Har muligheten for å få tak i en sånn motor. Med den motoren kan den få det dobbelte av hestene (280hk +++), men jeg er usikker på om den passer til bilen? Noen som kan svare meg på dette? Håper på positivt svar. Endret 17. september 2005 av Substain Lenke til kommentar
eab Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Må vel ha S2 understell og drivverk på coupe'n for å få det gjodjent. s2 coupe og vanlig quattro coupe bygger på samme plattform. Den S4 motoren er også samme som man får i S2. Gjort av mange før, kanskje du skal spørre hos VACN Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 du tar deg litt vann over hodet nå!.. er ikke barebare å bygge om.. mye som skal stemme. det blir billigere og lettere å faktisk KJØPE en bil som er ferdig med dette oppsettet! Lenke til kommentar
trra Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Ikke bare kan du få 280hk, men du kan ta ut 380-400hk på orginal motor ved bytte av turbo, intercooler og mapping av motoren. Har en kompis med det oppsettet, men det er en 85mod 90Q. Han kjører forresten på orginalt 136hk drivverk, det tåler mye juling. Motoren passer nok i , men det blir mye jobb å bygge om understell osv. Vil anbefale deg det å kjøpe en orginal S2 og trimme den. Endret 16. september 2005 av trra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå