Chief_R-W Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Har hørt noen har sagt Tv serien Medium er bra. Har hele Sessong 1 men lurer på om det er flere her som sett det og kan komme med hva de synes om tv programmet Endret 16. september 2005 av Chief_R-W Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Elendig serie... Handler om ei dame som drømmer om folk som kommer utenfor en ulykke eller verre, og som må redde dem. Alt i alt en ganske gørr serie med tonnevis av tomprat! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Elendig serie... Handler om ei dame som drømmer om folk som kommer utenfor en ulykke eller verre, og som må redde dem. Alt i alt en ganske gørr serie med tonnevis av tomprat! Word. Helt tragisk kjedelig Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 tragisk dårlig ja Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvis jeg husker rett så reklamerte tv2 med at denne serien var en stor suksess i USA. Det har jeg veldig vanskelig for å forstå Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvis jeg husker rett så reklamerte tv2 med at denne serien var en stor suksess i USA. Det har jeg veldig vanskelig for å forstå Er mye rart folk får dilla på der borte Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Synes ikke at den er så aller verst. Men begynner å bli litt klisje aktig når hver epeisode handler om at kona våkner av et mareritt, hun vekker mannen og ber han ta ungene til skolen. Han sier vi krangler om dette når du kommer hjem. Og hu dama går. Hun løser som regel saken med at hun drømmer seg frem til svarene eller ser syner på åstedet. Så kommer hun hjem rundt 12 tida. Da sover mannen, hun vekker han og han klager på at hun kommer sent hjem. og så begynner samme regla om igjen. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Eg synes serien var bra til å begynne med, men hele greia begynner å bli forutsigbar og kjedelig når det stort sett skjer på samme måte hver gang. Og eg er enig med zuco~ her. Men i går var det faktisk en liten vri, det var ikke offeret som søkte hjelp, men en tidligere kollega av damen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Er lei av sånne programmer .----/ Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Knall serie. Liker den på mange måter. En bra serie til de som tror på liv etter døden. De som tror på synske eller overnaturlige egenskaper. Eller til de som rett og slett bare liker å se det på TV. Synes ikke det er det samme vanlige hele tiden. Jeg finner serien varierende fra episode til episode. Samtidig har den også en sammenhengende historie som er ett stort pluss. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Bra med mange svar her, litt forskjellige meninger det er bra, må nesten selv gi den en sjans å se hva jeg selv synes om det er en tv serie som passer meg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg har sett et par episoder, syns det er litt kjedelig. Men har ikke fulgt med så forferdelig mye. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har sett ein episode, det seier vel det meste. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 zuco~ Skrevet: 16/09/2005 : 09:04Synes ikke at den er så aller verst. Men begynner å bli litt klisje aktig når hver epeisode handler om at kona våkner av et mareritt, hun vekker mannen og ber han ta ungene til skolen. Han sier vi krangler om dette når du kommer hjem. Og hu dama går. Hun løser som regel saken med at hun drømmer seg frem til svarene eller ser syner på åstedet. Så kommer hun hjem rundt 12 tida. Da sover mannen, hun vekker han og han klager på at hun kommer sent hjem. og så begynner samme regla om igjen. Det verste er at det er akkurat sånn... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå