Gå til innhold

Vampire: Redemtion - verd 200kr?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

playzone.se har det for en litt billigere pris. Bare søk på www.spillpriser.no så finner du det rundt om kring (ingen i norge som har det til en god pris da :()

Syns vel egentlig 200kr er ganske drøyt for et så gammelt spill, men jeg kan si at spillet er moro (det syns i allfall jeg når jeg spilte det for en tid siden).

Endret av dravisher
Lenke til kommentar

200 er altfor mye for et spill fra 1998. Men det er ganske bra, har pen grafikk selv idag, men er mye mere hack'n'slash enn Bloodlines.

Men det er fortsatt RPG, du har samme stats-skjermen, bare litt andre disciplines.

Den største fordelen med Redemption er at halve spillet er i middelalderens Tyskland (på 1200-tallet), og midt i spillet sovner du og våkner opp igjen i New York 1999.

Dark Ages-delen er herlig atmosfærisk, har perfekt skummel musikk..man springer rundt på forskjellige quests fra prinser og andre folk. Du starter faktisk som menneske, en korsridder som måtte forlate slagmarken pga dødelig pilsår.

Resten skal jeg ikke røpe, det kommer som en heftig overraskelse når du er noen timer inne i spillet :)

Kort sagt, jeg ville kjøpt det hvis du har RÅD til å bruke 200 kr, men det er litt mye.

Det har bra grafikk og lyd, masse pene rendra cutscenes, veldig bra atmosfære, men ganske ensformig gameplay etterhvert. Man har jo tilgang til disciplines akkurat som i Bloodlines da..Jeg syns ikke du burde betale ekstra bare for å få en pappeske i tillegg.

Redemption fikk meg til å begynne å lese Vampire: Masquerade bokserien, som går over 30 bøker til nå.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
[iC' date=16/09/2005 : 12:44]
Jeg for min del ville sett meg litt rundt først... er ikke lenge siden jeg så det spillet i en hylle på Expert (stor eske ja!) til 79,- kr... :)  :hmm:

Ekspert? Det eneste jeg har sett på Ekspert for 79,- er ei tannpirkereske med to tannpirkere i....

serriøst? her på øya har dem mange bra spill til hyggelige priser på expert... så det så... ;)

Lenke til kommentar
[iC,16/09/2005 : 12:44]
Jeg for min del ville sett meg litt rundt først... er ikke lenge siden jeg så det spillet i en hylle på Expert (stor eske ja!) til 79,- kr... :)  :hmm:

Ekspert? Det eneste jeg har sett på Ekspert for 79,- er ei tannpirkereske med to tannpirkere i....

serriøst? her på øya har dem mange bra spill til hyggelige priser på expert... så det så... ;)

Niks, her er ikke Ekspert akkurat noen butikk en vender seg til når en kjøper... noe som helst, egentlig.

Jeg kan finne spill som Halo her (ja, Halo 1) til noe så ufattelig som 449,-!

Det er ALDRI tilbud på spill (vel jo, spill som er tusen år gamle), og utvalget suger hardt.

Dessuten får de ikke inn ting før et par skuddår etter at de egentlig ble sluppet.

Men jeg tror jeg følger Luciêns råd, jeg kjøper det ikke da det er så gammelt. Prøver heller å finne det et annet sted billigere. Nå for tiden er jeg helt skrapet, og kjøper kun spill som jeg VETat jeg får et virkelig kupp på, så nei, da kjøper jeg ikke Redemption... enda.

Men igjen, takk for alle svar. Dere har virkelig vært til nytte. Tusen takk! :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Diablo 2 + Lord of Destruction igår til 129kr pr stk..vil si det er mye gaming for penga :)

Men faktisk tror jeg aldri Redemption kom i noen DVD-case, for spill på DVD'r var ikke normalt i 1998/99. Så han prøver nok å lure deg hvis han sier det er noe spesiellt med en boxed versjon.

De har det sikkert på Spiderman eller lignende butikker til lav pris. Ganske latterlig å se på Videoverden her i Asker, de har noen urgamle råtne spill (Daikatana f.eks.) til fullpris 449 kr fortsatt. Mener jeg så Quake 2 til nesten 500kr der også.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte Diablo 2 + Lord of Destruction igår til 129kr pr stk..vil si det er mye gaming for penga :)

Men faktisk tror jeg aldri Redemption kom i noen DVD-case, for spill på DVD'r var ikke normalt i 1998/99. Så han prøver nok å lure deg hvis han sier det er noe spesiellt med en boxed versjon.

De har det sikkert på Spiderman eller lignende butikker til lav pris. Ganske latterlig å se på Videoverden her i Asker, de har noen urgamle råtne spill (Daikatana f.eks.) til fullpris 449 kr fortsatt. Mener jeg så Quake 2 til nesten 500kr der også.

Jeg lurer egentlig på hvor du har fått dette med DVD fra. Jeg har nå aldri sagt det. :hmm:

Jeg sa at det var ei større eske, da det var fra det første opplaget av spillet.

Uansett har jeg spilt Diablo II (helt til døde), så det er ikke en mulighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...