fenilsen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hei En venn av meg har en bærbar PC - IPOWER A928. Pluggen til strømforskyningen (inn i PC) blir nå så varm at det hele begynner å smelte. Riktig strømforskyning kabel blir brukt. Har Dere noe mening om hva problemet er og hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvis det blir så varmt at plastikken begynner å smelte, tyder dette på altfor dårlig isolasjon eller kortslutning. Jeg ville helt klart ha byttet strømforsyning, enten det er garanti på den eller ikke. Vet ikke hva som er verst med nedbrent hus eller ødelagt laptop, men det koster ihvertfall ikke mye å kjøpe seg en ny en, ihvertfall ikke hvis det går på garantien. Lenke til kommentar
fenilsen Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Denne venner har to like strømforskyninger, en hjemme og en på jobben. Det samme skjer med begge to strømforskyningene (pluggen blir varm), så det virker som problemet kanskje sitter i selve den bærbare PC. Hva mener Dere? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Har du pratet med de vennen din kjøpte laptopen av ? Lenke til kommentar
fenilsen Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Nei, den bærbare PC ble kjøpt via Internett - Multicom ble nevnt. Jeg skrur en god del PC selv, men jeg har ikke jobbet med bærbar PC. Vennen har tatt kopi av alle data frem til i går, så det skulle være ok. Jeg er usikker hva jeg skal anbefale, da jeg ikke har hatt et slik problem før. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Kan være en idè å snakke med Multicom da. Kanskje de har opplevd dette på flere modeller. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 hm... forskyvning.... er strømforsyning i så fall... ikke noe som skyver strømmen Det kan jo være noe som det er feil på som trekker for mye strøm slik at den blir overopphetet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå