Greven22 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette.. men: Har et litt eldre grundig fjernsyn som slår seg av hele tiden. Ikke helt av, man kan slå det på igjen med fjernkontrollen. Noen ganger er det konstant andre ganger kan det virke fint noen timer. Når man prøver og slå det på igjen rett etter det har slått seg av kommer det en strek i midten av skjermen og det slår seg av igjen. Sånn kan det være mange ganger etterhverandre.. Veldig irriterende er det hvertfall. Uansett noen som har vært borti noe lignende? Er det bilderøret eller kan det være noe annet som kan fikses? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Høres ut som tv'en din snart tar kvelden,har selv opplevd det samme med en gammel tv jeg hadde,og den døde helt etter en kort stund. Å fikse sånne ting er vanligvis dyrere enn å kjøpe nytt. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Ja må vel kanskje bare bite i det sure eplet og kjøpe et nyt. Så et phillips widescreen 28" for 2200, får slå til på det Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Lite å gjøre med det, når garantien går ut blir alt mye dyrere og med dagens priser på billedrørsskjermer kan du gjøre et skikkelig kupp Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Lite å gjøre med det, når garantien går ut blir alt mye dyrere og med dagens priser på billedrørsskjermer kan du gjøre et skikkelig kupp jepp,mye ålreite tv'er til en fin penge der ute. og blir billigere så lenge de fortsetter å presse ut flatskjermer,noe de kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvis det ikke er noe vitalt som er ødelagt kan du kanskje fikse den selv. post i elektronikk delen av forumet. er mange som kan sine saker der og mulig vet hva det kan forusake Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Problemet er jo bare at neste gang går inngangene til SCART og Antenne-COAX i stykker, ganger etterpå blir bildet rosa, så går IR-mottakeren..... Veldig mye stress med slike gamle tv'er og med dagens priser ville jeg heller spandert på meg selv et nytt. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 joda, men for alt man vet kan det fikses på 1min ved å bytte en komponent. desuten er det gøy å få litt insikt og fikse sånnt selv Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Ja hadde jo vært litt morsomt og fikse det, kunne uansett blitt pensjonert til soveroms tv eller noe Hvis det bare funket noenlunde. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Dunk hardt i TV-en, eller vipp den opp og ned slik at undersiden av den dunkes mot bordflaten, bruk fantasien. Det er ofte den billigste reparasjonsmetoden for amatører og "huleboere" På slike gamle TV-er viser det seg forbløffende ofte å fungere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå