Aequitas Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Har kortet over. I går når eg skulle slå av maskina, gjekk den ut av windows men viftene osv ville ikkje stoppe å gå. Det hjalp ikkje å trykke på av knappen, så eg drog ut powercorden. I dag når eg skulle slå på maskina, putta eg powercorden tilbake i og PSU og hovudkort, kabinett og cpu starta, men maskina startar ikkje. Eg har prøve å ta ut CMOS og resette med jumperen, men til ingen nytte. Håpe noken kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvis jeg forstår deg rett, så slår viftene seg på, men maskinen vil ikke boote? Da er det vel bare å begynne hardware-puslespillet. Koble fra alt du ikke trenger (Harddisk-led's, reset-knapp, usb-ekspansjonskort osv) og start maskina kun med cpu, skjermkort, harddisk og en minnebrikke. Sjekk om du finner noe nyttig i denne tråden... Lenke til kommentar
Aequitas Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Du forstår det rett. Dei startar så snart eg slår på PSU'en. Har tatt ut lydkort og skjermkort, men skjer fortsatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå