M-J Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 etter min menig den beste hitill! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Skikkelig artig med språkforskeren og besøk hos Atle i dag. En stor forbedring fra forrige episode. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Fint med litt matprogram igjen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Har bare sett første episode før, syntes ikke den var bra, men den i dag var dritbra.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Matprogrammet er gøy Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Dagens episide var jo bare utrolig kjedelig, har jo skjønt at det meste i serien er venstrehåndsarbeid men at de skulle falle til ett så lavt nivå hadde jeg aldri trodd. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Matprogrammet er gøy Synes han kunne ha gjort mer gøy med kniven istedetfor å begynne å tygge alle matvarene. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 dagens episode var lættis Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg skulle se på neste episode tenkte jeg, men det var visst i dag... Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Som ihuga Bård&Harald fan synes jeg dette begynner å gå nedover.. Skjetsjene blir for lange, og for mye gjentakelser. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Matprogrammet er gøy Synes han kunne ha gjort mer gøy med kniven istedetfor å begynne å tygge alle matvarene. Ja det er sant, det hadde vel i grunn jeg også håpet litt på. Men eggene så det jo ut som han hadde gjort før. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Matprogrammet er gøy Synes han kunne ha gjort mer gøy med kniven istedetfor å begynne å tygge alle matvarene. Ja det er sant, det hadde vel i grunn jeg også håpet litt på. Men eggene så det jo ut som han hadde gjort før. Han skulle ikke kakka eggene i panna først, skulle bare ha tyggi rett over.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jikes! I dag var det faktisk MORSOMT! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg syns Ut i Hagen-innslaget var det beste idag. Det ser ut som de har kjørt rundt, sagt "Oi se der er en gård med en bonde på!", kjørt bort og spurt om han kunne gjøre som de sa og lese fra en stor plakat. Mannen er jo dritkomisk når han stotrer fram manus Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Han skulle ikke kakka eggene i panna først, skulle bare ha tyggi rett over.. Ja det var det jeg håpa han skulle gjøre. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg skulle se på neste episode tenkte jeg, men det var visst i dag... Bare å se den gratis på nrk webtv Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ok, her er min mening så langt: Episode 1: Noen gode poeng, men langt mellom lattersalvene: 6/10 Episode 2: Denne var rett og slett fantastisk: 10/10 Episode 3: Et eller to gode poeng. Resten var gørrkjedelig: 2/10 Episode 4: Dette kan en tilbakestående østlending gjøre bedre: 1/10 3 brødre er i mine øyne en fiasko. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 3 brødre er i mine øyne en fiasko. Oh buhu! Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Morsom episode i går :!: Denne serien er konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå