Frijazz Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Du får poste en reportasje fra innspillingen her! Det er nok flere som er nysgerrige. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 De har gode poenger innimellom, men de ronker jo hver idè til døde! Fy faen så lei jeg begynner å bli av Eia sine påtatte dialekter. Hva er det med folk fra østlandet? Blir det automagisk kjemphysterisk morsomt bare man snakker på dialekt? Virker sånn. Det er på tide de fornyer seg litt. Rare karakterer med rare parykker og rare dialekter har gått ut på dato. -KJ Bruken av parykker er vel for å skape distanse til personen Harald Eia. Mener du tar feil i forhold til bruk av dialekter. Hvis du husker den trimgjengen som var med i Team Antonsen "Bridge bridge water" (bro bro brille) og andre selskapsleker, mener jeg bruken av dialekter var med på å gjøre sketsjene morsommere. Samme gjelder forøvrig Extra Joker Nord, pluss mange mange andre eksempler. Mye av dette hadde rett og slett ikke blitt morsomt med en østlandsdialekt. Du må heller ikke glemme en av Eias mest kjente figurer - Thomas Andre - som jo snakker østlandsk. Personlig mener jeg at det er ingen som har utviklet norsk humor mer de siste 10 årene, enn nettopp Eia. Eller har du noen eksempler på norskprodusert humor som er bedre? (klar over at smak og behag er forskjellig). Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Håper så gæli at de har med Hareide i kveld også.*håpe håpe* Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Dagens episode var vel den artigste så langt. Ikke for lange sketsjer, og generelt artig. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Så tungt frø, æææ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Så tungt frø, æææ den var litt drøy, men sykt morsom :!: Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Hareide får kjørt seg! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hva har Hareide gjort for å fortjene dette? Noen spesiell hendelse som jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Episoden i dag var helt klart den beste så langt. Lo så godt som hele showet Endret 29. september 2005 av the_lynx Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg lo ikke så veldig i dag. Mange SKIKKELIG dårlige sketsjer. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Hva har Hareide gjort for å fortjene dette? Noen spesiell hendelse som jeg har gått glipp av? Vært seg selv? Uansett, Tre Brødre er lite morsomt. Har ikke fått meg til å le ordentlig èn eneste gang. Forøvrig, Åpen Post > Team Antonsen > Lille lørdag > Ut i Vår Hage > Tre Brødre som ikke er Brødre. Endret 29. september 2005 av sep Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 sep: Lille lørdag > Ut i Vår Hage > Team Antonsen > Åpen Post > Tre Brødre som ikke er Brødre =P Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Aldri hatt noe forhold til Lille lørdag jeg Dessuten ser det slik ut: Åpen Post > Team Antonsen > Uti vår hage > Tre Brødre > Lille Lørdag Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 sep: Lille lørdag > Ut i Vår Hage > Team Antonsen > Åpen Post > Tre Brødre som ikke er Brødre =P Syns nå ikke det jeg, da. Men med nærmere ettertanke, tror jeg at jeg skal forandre èn ting: Åpen Post > Ut i Vår Hage > Team Antonsen > Lille lørdag > Tre Brødre som ikke er Brødre Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Ut i vår Hage leverte noen av norgeshistoriens beste sketsjer som f.eks "Bollekinn og sigar" og "frelseren". Endret 29. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg så bittelitt på det i dag, og det er fortsatt tåpelig i mine øyne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det tok lang tid før jeg trakk fram latteren, men Atle Antonsen hadde en dødsbra karakter i han kroppsspråkforskeren med flåttbitt. Sånt får meg til å le høyt. Fysisk humor er alltid bedre enn manuskript-humor. Derfor jeg syns Monty Python er dritmorsomt, vitsene kan være elendige, men utførelsen er fantastisk. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Atle Antonsen var best denne gangen, både Ærlige Klær og flottbittprofessoren var artige. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Lille Lørdag > Team Antonsen > Ut i vår hage > Åpen post > Tre brødre som ikke er brødre Men alle er kjempebra. Gårsdagens episode var morsom. Endret 30. september 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå