Gå til innhold

Tre brødre som ikke er brødre

Frijazz

Anbefalte innlegg

Jeg syntes første episode var mye bedre enn andre.

Det var en del som var morsommere første gang slik som:

- Atle ler en sang

- Bård og Harald gjør narr av Atles forhold til og Johan Golden

- Norge i dag

- Harald parodierer Knut Arild Hareide

- Lena møter gamle flammer og ”Skru av kamera/ikke skru det av”

- Der ingen kunne tru at nokon kunne bu

I første episode likte jeg også

- Harald blir intervjuet av Bernander

- Sigmund Grovens læregut..Der de bare spiller vårsøg.

Og når de kobler av helt spiller de også vårsøg!

- Skolefri og ”To små typer(kara)” med låta ”grandmother”

I andre episode var det bare ”Knut Jørgen Ødegård- en kynisk bløffmaker” som var en høydare…

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som ikke kommer over det innslaget med han Hareide? :p Når Atle viftet med gipsplaten og han liksom ble blåst vekk, rulla jeg omtrent rundt på gulvet :!:

Det var utrolig genialt.

Synd at det var kun det og der ingen trodde at noen skulle bu som var bra da :/

Lenke til kommentar
Jeg syntes første episode var mye bedre enn andre.

Det var en del som var morsommere første gang slik som:

- Atle ler en sang

- Bård og Harald gjør narr av Atles forhold til og Johan Golden

- Norge i dag

- Harald parodierer Knut Arild Hareide

- Lena møter gamle flammer og ”Skru av kamera/ikke skru det av”

- Der ingen kunne tru at nokon kunne bu

I første episode likte jeg også

- Harald blir intervjuet av Bernander

- Sigmund Grovens læregut..Der de bare spiller vårsøg.

Og når de kobler av helt spiller de også vårsøg!

- Skolefri og ”To små typer(kara)” med låta ”grandmother”

I andre episode var det bare ”Knut Jørgen Ødegård- en kynisk bløffmaker” som var en høydare…

word. første episode var mye bedre en andre.

ble skuffet av andre episode

Lenke til kommentar

My grandmothers life has been a disgrace, that's why she said: Fuck me in the face! I thought that was a bit gross, so instead i stuck my wiener right up her nose!

And she begged me, please grandson, do a me a final stunt, and she begged me, please put yer face in me cunt! I'm not a doctor, I consider myself a dancer, but when i put my head between my grandmothers legs, I realize, she has vaginal cancer!

Tegning...Fra Regine på 8 år

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig aldri skjønt hvordan MADTV spilles inn med publikum heller. Viser de bare en drøss med sketsjer på storskjerm?

Også kommer skuespillerne ut på slutten og takker og bukker?

Jeg går sterkt ut fra at det er mere rundt showet enn det lille vi får se på TV. En innspilling av Letterman foregår over flere timer, en runde der andre komikere eller staff varmer opp publikum, Letterman er selv inne og hilser på publikum lenge før sending osv. Det skjønner man når han sier spydige ting til publikum vi ikke så i selve showet. Men selve showet går live-live.

Lenke til kommentar

De har gode poenger innimellom, men de ronker jo hver idè til døde! Fy faen så lei jeg begynner å bli av Eia sine påtatte dialekter. Hva er det med folk fra østlandet? Blir det automagisk kjemphysterisk morsomt bare man snakker på dialekt? Virker sånn.

Det er på tide de fornyer seg litt. Rare karakterer med rare parykker og rare dialekter har gått ut på dato.

-KJ

Lenke til kommentar

Ler ikke kjempehardt av noen av de nye programmene deres, men de har mange gode karakterer jeg liker godt. Spesiellt liker jeg den fysiske humoren, ikke bare replikkene.

Som når Antonsen bodde i ei elv. Eller i Team Antonsen når de har kokkeTV på høykant. Sånt ler jeg av. Parodiene på Du skal Høre Mye er også veldig fine, selv om alle vitsene handler "Presten", det er ofte gjentakelsene som gjør det artig for min del.

Sjelden man gapskratter, men det skal endel til siden jeg har sær humor også.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Yes! Jeg skal være publikum på neste innspilling av serien. Altså episoden som vises torsdag om 8 dager. Gleder meg :)

Hvor har de egentlig studio? :hmm: Og når skal du på innspillingen? Du kan altså komme her å spoile hele programmet for alle og enhver før programmet kommer på TV? :p

Innspillingen foregår på Marienlyst neste tirsdag. Altså ble episoden som vises på TV i dag spilt inn tirsdag. HVordan studiet foregår aner jeg ikke, spesielt siden de har gjort det til et poeng å ikke bruke studio i program 1 og 2.

Om vi poster spoilere blir vi sikkert haldhugd og brent av NRK, så det tror jeg ikke det er anledning til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...