Gå til innhold

Tre brødre som ikke er brødre

Frijazz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagens episode var priceless. Jeg lo så tårene trillet gjennom hele programmet.

FANTASTISK!  :thumbup:

Enig, betraktelig bedre enn 1. episode. Det meste fra episode 1 var ting jeg tidligere hadde hørt fra "tazte priv."

Best likte jeg "Lena" og "miljøvernminister Hareide", men innslaget om astrofysikeren Røed Ødegaard var også svært så fornøyelig. Han var forøvrig veldig bra med på notene.

Episoden hadde ikke et eneste dødpunkt, og tegner bra for de neste 6 episodene (er det ikke 8 episoder totalt?)

Mener å kunne merke at Harald Eia er hjernen bak det meste. Mannen er genial. Synes at Atle Antonsen har tilført de to tidligere "Åpen Post"-gutta ytterligere en dimensjon, selv om han ikke er like sylskarp i spann med Johan Golden på Kanal 24 (bevares, det har sine øyeblikk det også).

Endret av gustav
Lenke til kommentar

Absolutt bedre denne andre episoden, men fremdeles har jegikke helt sansen for innlslagene om Lena. Kanskje det bare er meg, men menn som spiller damer blir sjelden veldig vellykket.

Det er alltid morro å se de kjendisene som spiller med, og astrofysikeren var intet unntak.

Lenke til kommentar
Nei Hanne, du er ikke den eneste som synes at Eia er herlig i rollen som avtroppende minister Hareide. :-D

"Auau! så tungt :("

Haha :D Lo so jeg trille igjennom hele programmet også! Norge idag er utrolig fett også, atle er jo god, men er ikke dette egentlig en rolle som passer bedre for Bård? Lena eier også da, "FY FAEN SÅ AV DET JÆVLA KAMRA! ikke slå det av :p"

:D

Lenke til kommentar
Absolutt bedre denne andre episoden, men fremdeles har jegikke helt sansen for innlslagene om Lena. Kanskje det bare er meg, men menn som spiller damer blir sjelden veldig vellykket.

Det er alltid morro å se de kjendisene som spiller med, og astrofysikeren var intet unntak.

Lena skjetsjene blir for lange etter min mening!

Husker du når jeg hadde mens oppi grøten din eller?

Faen ass!! Skru av det jææævla kamer'a!

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...