Frijazz Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Jeg må si jeg gleder meg litt til neste torsdag. Ikke så ofte norske humorprogram tilfører så mye variasjon. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Har ikke sett, men har planer om å hente tv'en inn på rommet hvis jeg finner tvkabelen og se på nett Endret 17. september 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er jo bare å gå til www.nrk.no, Nett-TV og scrolle ned til programmet. Det er gratis nett-tv, trenger bare å regge email-adressen din så får du passord. Det er massevis av kult ekstramateriale fra innspillingen også. Sketsjer som ikke var med i programmet osv. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er medlem der jeg Mente bare at jeg vil se det på tv'en min, ettersom; Min tv: 21" Min pc-skjerm: 14" Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Terningkast fem. Jeg syns det var kjempegøy, men det ble kanskje litt "internt" og rart for noen. Gleder meg til torsdag. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 "det funker på meg, det funker på meg". Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Dagens episode var priceless. Jeg lo så tårene trillet gjennom hele programmet. FANTASTISK! Lenke til kommentar
gustav Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Dagens episode var priceless. Jeg lo så tårene trillet gjennom hele programmet. FANTASTISK! Enig, betraktelig bedre enn 1. episode. Det meste fra episode 1 var ting jeg tidligere hadde hørt fra "tazte priv." Best likte jeg "Lena" og "miljøvernminister Hareide", men innslaget om astrofysikeren Røed Ødegaard var også svært så fornøyelig. Han var forøvrig veldig bra med på notene. Episoden hadde ikke et eneste dødpunkt, og tegner bra for de neste 6 episodene (er det ikke 8 episoder totalt?) Mener å kunne merke at Harald Eia er hjernen bak det meste. Mannen er genial. Synes at Atle Antonsen har tilført de to tidligere "Åpen Post"-gutta ytterligere en dimensjon, selv om han ikke er like sylskarp i spann med Johan Golden på Kanal 24 (bevares, det har sine øyeblikk det også). Endret 23. september 2005 av gustav Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Absolutt bedre denne andre episoden, men fremdeles har jegikke helt sansen for innlslagene om Lena. Kanskje det bare er meg, men menn som spiller damer blir sjelden veldig vellykket. Det er alltid morro å se de kjendisene som spiller med, og astrofysikeren var intet unntak. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Synes episode 1 var litt tam.. fikk ikke med meg episode 2, men skal se den på NRK nett-tv. Håper den er like bra som folk skriver her. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg synes faktisk at "Norge i Dag" er den beste idèen de noensinne har hatt. For det er jo faktisk sant at det er tidvis umulig å skjønne hva de snakker om på det programmet. Skulle bare ønske at Atle pratet _litt_ mindre om basmen. =P Lenke til kommentar
simes Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 "Der ingen kunne tru at nokon kunne bu...." Også ligger Atle i en bekk! AHAhahaH. Har ikke ledd så mye på lenge. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er det bare jeg som ikke kommer over det innslaget med han Hareide? Når Atle viftet med gipsplaten og han liksom ble blåst vekk, rulla jeg omtrent rundt på gulvet :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Nei Hanne, du er ikke den eneste som synes at Eia er herlig i rollen som avtroppende minister Hareide. :-D Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 så gårdagens episode på nett tv nå.. fy faen så bra! å på sluttn! der ingen skulle tru at nokon kunne bu! fy faen :!: Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Du skal høre mye, detaljert versjon var bra Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Nei Hanne, du er ikke den eneste som synes at Eia er herlig i rollen som avtroppende minister Hareide. :-D "Auau! så tungt " Haha Lo so jeg trille igjennom hele programmet også! Norge idag er utrolig fett også, atle er jo god, men er ikke dette egentlig en rolle som passer bedre for Bård? Lena eier også da, "FY FAEN SÅ AV DET JÆVLA KAMRA! ikke slå det av " Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 "fy faaaaen for en loooser. han har så lys stemme, som å snakke med en blokkfløyte" :!: Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 hehe....Team Antonsen RULER! PS: Uten Schau Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Absolutt bedre denne andre episoden, men fremdeles har jegikke helt sansen for innlslagene om Lena. Kanskje det bare er meg, men menn som spiller damer blir sjelden veldig vellykket. Det er alltid morro å se de kjendisene som spiller med, og astrofysikeren var intet unntak. Lena skjetsjene blir for lange etter min mening! Husker du når jeg hadde mens oppi grøten din eller? Faen ass!! Skru av det jææævla kamer'a! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå