djorgen Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Veldig bra indeed. Albinoen, døden på Oslo S-dama og parodiene av miljøvernministern og junior grand prix-gutta var favorittene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Prøvde å se på det via WebTV ikveld (jobba seint idag), men det stoppet opp hele tida. NRK skylder på dårlig Telenor-forbindelse i det siste. Kom så langt som albino-mannen, som jo var en festlig kar.. Lenke til kommentar
duda Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Syns det var mye bra jeg...lo godt artig da Antonsen var læregutten til han fiolin spilleren. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 ååå.. jeg missa det er det gratis å se det på web tv? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 ååå.. jeg missa det er det gratis å se det på web tv? Jada Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Syntes ikke programmet var noe bra i det hele tatt. Eie og co. har virkelig tapt seg i det siste... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 NRK WebTV sliter med hastigheten tror jeg..jeg har 2Mbit, ble detektert til høyeste hastighet (900kbit/s) men det hakka som et h.... og nesten umulig å se mere enn 5 minutter i slengen. Det står en liten beskjed på sida at Telenor-brukere kan få problemer. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 haha.. så det nå på web tv! fy faen så morsomt :!: to små typer ruuler jo Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Lenge sida eg har ledd så mykje. Harald Eia som Knut Arild Hareide: priceless! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Albinoen, miljøværnministeren og det distriktsprogrammet var genialt. :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Folk sier de hyla av latter... Skulle ønske jeg hadde den humoren. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Synes nå det morsomste var at Atle lo AHA, og Knut Arlid Hareide! Ble litt skuffet, men jeg tror de kommende episodene blir bedre! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Folk sier de hyla av latter... Skulle ønske jeg hadde den humoren. Er glad jeg ikke har den humoren jeg Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Må innrømme at jeg trakk på smilebåndet et par ganger, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 faen, gikk glipp av første ep. SKAL se neste Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Lene fra Pelle og Proffen synes jeg ikke var så morsomt, men John G. Bernander og særlig sangen til to små karer fikk jeg krampe av Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Folk sier de hyla av latter... Skulle ønske jeg hadde den humoren. Er glad jeg ikke har den humoren jeg Vi er egentlig heldig ja. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Lene fra Pelle og Proffen synes jeg ikke var så morsomt, men John G. Bernander og særlig sangen til to små karer fikk jeg krampe av hahah ja,hvem er det som får seg til å rime dancer med vagina cancer... :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Folk sier de hyla av latter... Skulle ønske jeg hadde den humoren. Er glad jeg ikke har den humoren jeg Vi er egentlig heldig ja. Kvifor det? Ein ting mindre å le av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå