Nevnarion Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Skal se på det ja. Tror og håper det kan bli bra. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Dere får si i fra hvis det var noe særlig! Jeg hadde jeg ikke sansen for Team Antonsen i heletatt, med unntak av noen få ting (som bl.a. det med å "spise opp-ned, og på siden). Jeg boikottet det for det meste, mye på grunn av; Ellers er jeg sjeleglad for at Christopher F@*!'ings Schau er ute av bildet.. Akkurat HAN har jeg lite til overs for.. Ellers liker jeg Bård litt, og Atle.. Og, jeg likte egentlig Harald også, helt til han viste rompehullet på riksTV.. Muligens han bør få 'a second chance'.. Men, da bør han oppføre seg! (Kanskje han allerede har feilet og gjort det igjen.. Hva vet jeg, har ikke fulgt med så nøye).. Men, skal teste ut et program og se om de har "vokst opp" litt.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Ser på det nå, er ikke imponert akkurat. De har bomma ganske på Lena fra Døden på Oslo S. Virker som de akkurat har sett Giftige Løgner og det er der dialekten kommer fra. Lena skal jo ikke ha dialekt. Har aldri vært no fan av disse gutta uansett... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Ser på det nå, er ikke imponert akkurat. Enig. Atle svarer til forventningene, Bård og Harald bare repeterer sine tidligere roller virker det som... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Synes det var en grei åpning, men ikke noe mer. 4-er. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg syns gutta var knall jeg Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 kunne vært bedre... det beste var når atle prøvde sg på harald får en 4-er.... Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jada, det var helt OK det De gutta har pleier alltid å forbedre seg utover når de har lagd flere programmer. Så dette kan bli bra! Lenke til kommentar
W Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Synes det var veldig bra jeg. Mye var tatt fra tazte priv som de bygde videre på. Helt genialt! Endret 15. september 2005 av Zyztem Lenke til kommentar
M-J Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 holdt på og le meg ihjel...! to små typer heheh fya faen! men alle som liker gutta må skaffe seg taztepriv ligger vell ute på nettradio kanksje! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Fyfaen, største latterkrampa på Bernander. Også nevnte han DOS. Haha. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Harald som miljøvernminister hevet programmet betraktelig! Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 albinoen, han (krf politikeren som jeg glemmer navnet på hele tiden) og bernander var jo geniale :!: Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 En del gode innsalg, og de går seg nok bedre til utover programmene. Absolutt verd å få med seg. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Sto ikke helt til forventningene, men lo litt av miljøvernministeren og de to rapperne. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Atle syns jeg var døv...men har aldri hatt knall sansen for han egentlig... Harald og albino rollen var helt suveren..fy faen som jeg lo... og Bernander med DOS... når han sa html så holdt jeg på å rulle ut av senga... hahahahhaha Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Synes dette var ganske morsomt.. Like veldig godt munnspill gutta.. "Hva skal vi spille? Vårdøg" Lenke til kommentar
CavemanK Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det virker som om de prøver seg litt fram for hver nye serie de lager, så etter hvert tror jeg at denne serien blir helt vanvittig bra! Det var ikke kjempemorsomt på begynnelsen, men utover i episoden ble det bedre Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Sto ikke helt til forventningene, men lo litt av miljøvernministeren og de to rapperne. Må si meg enig der. Håper at neste gang blir bedre, for dette var ikke så mye å skryte av Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Syns det var veldig bra De som har hørt "Tazte Priv" lo nok litt ekstra en del ganger. Gutta tok med seg mye derfra. Gleder meg til neste torsdag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå