FJERNET111 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Kims lek for voksne var den beste hittil i mine øyne. :lol: :!: 5004867[/snapback] Haha ja, den var skikkelig bra:D Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Men jeg skjønte ikke hvorfor dansken (Bård) skulle hyle "KRIIIISTOOOOFFEEEERRR!" hele tida, da... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Men jeg skjønte ikke hvorfor dansken (Bård) skulle hyle "KRIIIISTOOOOFFEEEERRR!" hele tida, da... 5005559[/snapback] Sikkert bare fordi det skulle få et mer "thriller" preg.. en liten stressfaktor om du vil.. var jo meningen at det skulle virke skummelt Skulle ønske det faktisk kom en slik serie Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Ja, det er jo faktisk ikke helt urealistisk.. Eller det kommer jo ingen slik serie, når 3 brødre har laget en sketsj om det, men med alle de søppel-programmene som går nå for tiden, skulle det ikke forundre meg heller. Endret 14. oktober 2005 av Koffert Lenke til kommentar
W Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Synes gårsdagens episode var helt grei, men begynner å bli litt lei av at de har tatt så mye fra tazte priv og så gjort det dårligere. Endret 14. oktober 2005 av Zyztem Lenke til kommentar
So|o Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Grei episode ja. men jeg begynner å bli litt lei av "sketsjemannen" nå... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ahh, episoden igår var ganske bra synes jeg! Lo meg skakk av Kims Lek! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Synes det var kanonbra i går. "Atle er folkelig" er noe av det alle beste jeg har sett. "Jaja, fullt å fullt, det er ikke fullt før det renner over, sa mannen og dreit i kjeften på kjerringa." Der lo jeg så sinnsykt. Lo av den setningen helt til programmet slutta Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Synes det er så utrolig morsomt når Atle skal lære de 2 andre om hvordan man skal ta dopauser og lignende når man sitter rundt et middagsbord. Atle begynner å skrike å hyle: "JAJAJA! Må nok ta en tur på driteren jeg! HUFF og HUFF!" :!: Lenke til kommentar
So|o Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Synes det var kanonbra i går. "Atle er folkelig" er noe av det alle beste jeg har sett. "Jaja, fullt å fullt, det er ikke fullt før det renner over, sa mannen og dreit i kjeften på kjerringa." Der lo jeg så sinnsykt. Lo av den setningen helt til programmet slutta 5007227[/snapback] Hehe.. Jeg lo også godt av den. Noe av det beste i serien Endret 15. oktober 2005 av So|o Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Har ikke sett siste episode enda, men de tidligere har stort sett skuffa meg en del. Må si jeg lo godt av Hareide-parodien i første episode, men den vitsen begynner nå å bli oppbrukt. Desverre syns jeg det har vært en tendens til at de drar visse sketsj-konsepter for langt, uten å gi dem noe særlig nytt for hver gang. Sammenlignet med Team Antonsen, Ut i vår hage og Tazte priv syns jeg ikke Tre Brødre når på langt nær opp. De tre førstnevnte programmene var jo geniale! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Har ikke sett siste episode enda, men de tidligere har stort sett skuffa meg en del. Må si jeg lo godt av Hareide-parodien i første episode, men den vitsen begynner nå å bli oppbrukt. Desverre syns jeg det har vært en tendens til at de drar visse sketsj-konsepter for langt, uten å gi dem noe særlig nytt for hver gang. Sammenlignet med Team Antonsen, Ut i vår hage og Tazte priv syns jeg ikke Tre Brødre når på langt nær opp. De tre førstnevnte programmene var jo geniale! 5009205[/snapback] Ingen ting slår Ut i vår hage og Team Antonsen . Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Ingenting slår Uti vår hage, heter det. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Ingenting slår Uti vår hage, heter det. 5009715[/snapback] Pirke pirke Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Var utrolig bra avsluttning idag, var så utrolig bra da Hariede lettet Noen som har et lydopptak om hviordan hareide egentlig høres ut som Utrolig bra episode idag Får håpe vi ser mer av dem i Januar! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Dårlig avslutning, men det er standard for den gjengen. Beste i dag var: "Liv... ja her blir det liv sa mannen og puttet kuken i maurtua" Endret 20. oktober 2005 av SBS Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Ikke den sterkeste serien gutta har laget. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Dårlig avslutning, men det er standard for den gjengen. Beste i dag var: "Liv... ja her blir det liv så mannen og puttet kuken i maurtua" 5036860[/snapback] haha, lo godt av den. Noe annet som var morsomt var den orinteringsgreia, spesielt siden jeg løper litt sjøl^^ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Orienteringsgreia var festlig, tanken, idéen og utførelsen, bra var det. Det som kom etterpå var mindre festlig. Går under "gjennomsnittlig kveldshumor" i mine øyne. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Sitter og ser på Nrk-nett tv nå , utrolig bra fra dem men ikke den beste fra dems side. Antikk og erotikk Endret 21. oktober 2005 av geedoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå