DementedAlbino Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg skal få meg hjemmekino igjen, og har 6000 som øvre grense. Jeg ar vurdert å kjøpe logitech z-5500 og koble disse opp mot xbox, tv og dvd, men dersom jeg får en komplett pakke til 6000 som er bedre sitter jeg pris på anbefalinger. Har vurdert dette settet som skal være en "testvinner" hos lyd og bilde og hos tv2. Noen som heller vil anbefale meg ett komplett sett til maks 6000, eller ville dere satset på logitech sine pc-høytalere, eventuelt det nevnte philips settet som jeg linket til over? Lenke til kommentar
pahf Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Går du innpå hifiklubben eller hificenter sine hjemmesider er jeg sikker på at du vil finne noen som har bedre kvalitet enn phillips sine. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Var nede hos hifiklubben, men for at de skulle kunne gi meg ett tilbud måtte jeg ha mer å bruke, så da blir det uaktuelt. Er det ingen som har erfaring med slike sammensatte sett til ca 6000? Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 du får lite for 6000,- skal du ha løskomponenter og full surround.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Er ikke så ofte jeg ser film, men de gangene jeg gjør det vil jeg ha bedre lyd enn hva tv kan tilby, så derfor vil jeg bruke 6000 på en hjemmekino. Vet at dette ikke er mye, men det er hva jeg har til overs. Om jeg bruker 6000 på reciver, front og center, samt dvd spiller, noen bedre forslag da? Så kan jeg heller ta å kjøpe bakhøytalere og sub senere. Lenke til kommentar
pahf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hadde det vær meg hadde jeg kjøpt surr.forsterker, front høytalere først. Sørget for at jeg hadde fått kvalitet til å begynne med. Så hadde jeg supplert med en sub, og til slutt center å bakhøytalere. Men det er min mening. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Er ikke så ofte jeg ser film, men de gangene jeg gjør det vil jeg ha bedre lyd enn hva tv kan tilby, så derfor vil jeg bruke 6000 på en hjemmekino. Hvis du hører mye mer på musikk enn du ser på film bør du ABSOLUTT kjøpe et stereoanlegg heller. Da vil du få mye bedre lyd for pengene dine. Stereoanlegget kan du jo også koble til tv'en. Surroundlyd får du selvfølgelig ikke men du får hvertfall 100 ganger bedre lyd enn det er i en tv. Endret 19. september 2005 av Morten K Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Hifiklubben har da disse: link pluss disse: link2 Til 6000kr tilsammen... Så forstår ikke hva din lokale hifiklubb snakker om.. Det philips anlegget du linker til skal visstnok være bra, synes å huske det scoret bra i lyd & bilde.. Men uansett så får man alltid bedre om man legger i litt mer penger Endret 19. september 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
pahf Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ville ikke valg phillips av prinsipp, men det argon anlegget ser jo helt greit ut i forhold til prisen. Og du får surround. Ellers kunne denne Denon reciveren og disse Gale høytalerne Utgjøre en bra start som du senere kan bygge ut, men som sagt ovenfor tror forskjellen fra tv'n til dette uansett vil være nok mens du sparer penger til mer utstyr . Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ville valgt Phillips av prinsipp ,de lager for tiden mye bra ting i budsjettklassen.Til hjemmekino burde Phillips fungere bra,men til musikk er det vel ingen hjemmekinosystemer i den prisklassen,som gir de helt store opplevelsene. Lenke til kommentar
pahf Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hadde jeg kommet hjem med phillips eller noe annet "plast" merke hadde jeg blitt gjort arveløs og låsen hadde blitt byttet hehe. men hver sitt valg, for all del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå