Abnegation Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Får ikke til crom fargen der 6435779[/snapback] Jeg lagde iallefall de som jeg viste deg i forrige post på den måten. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 ja ok, får sitte og klote litt takker Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei. jeg har et spørsmål om photoshop, å siden dette er "Den store Photoshop' tråden" så tenkte jeg at jeg kunne legge den her. spørsmålet mitt er hvordan jeg kan bøye har skrevet!? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Lagde bare en rask en her nå.. Før Etter Komentarer? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg måtte re-installere Photoshop her om dagen fordi det ble helt fucka, å når jeg re-installerte det ble det bra, men det oppsto et problem... Et bilde sier mer enn 1000 ord: Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Sett på defult instillingene kanskje.....ellers vet jeg ikke hva som kan gjøres utenom en enkel liten re-instalasjon av det jeg antar er en "tvilsom" version av photoshop Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ny versjon av black hole: Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Sett på defult instillingene kanskje.....ellers vet jeg ikke hva som kan gjøres utenom en enkel liten re-instalasjon av det jeg antar er en "tvilsom" version av photoshop 6444064[/snapback] Wtf? - Minimer layeret - Åpne layeret med hvit bakgrunn - Få opp toolbox Ellers ser jeg ingen problemer... Lenke til kommentar
Volant Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Jeg måtte re-installere Photoshop her om dagen fordi det ble helt fucka, å når jeg re-installerte det ble det bra, men det oppsto et problem... Et bilde sier mer enn 1000 ord: 6444037[/snapback] Prøv å trykk Tab knappen. Den gjemmer/viser alle verktøyene og palettene. Endret 6. juli 2006 av VolantKnave Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 ..og Shift+Tab gjemmer/viser alle paletter bortsett fra Tools... Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 prøv å trykke på Window -- Workspace -- Default Workspace fungerte hos meg Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) mens jeg først er på den tråden her, så har jeg også et problem med photoshop! whats up with that damn color hvordan får jeg fram den vanlige grå fargen? Endret 6. juli 2006 av Milt Lenke til kommentar
Volant Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det kan ha noe med custom utseendet du har gitt Windows. Prøv å bytt til vanlig XP style... Hvis det ikke hjelper, så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 mens jeg først er på den tråden her, så har jeg også et problem med photoshop! whats up with that damn color hvordan får jeg fram den vanlige grå fargen? For å endre fargen, Holder du nede Shift, og klikker med Paint Bucket Tool. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 For å endre fargen, Holder du nede Shift, og klikker med Paint Bucket Tool. 6445402[/snapback] Takk :!: Jeg er ikke så rutinert på sånne ting Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Har et spm som min venn lurer på: Når du starter PS, altså når du ikke har noe som er åpnet. Har man den standard gråfargen rundt, hvordan får man byttet denne, til evnt sort? si ifra hvis jeg må uppe et bilde for å vise Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Se innlegget til Fargoth lenger opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå