BigJackW Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Det var egnetlig jælvi bra. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 takker, har brukt en del tid på den i natt Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jævlig bra. Hvilken font er det? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Den heter ultraslim og kan fås HER!!her. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg er for slapp til å poste bilder men dere kan gjerne poste kommetarer her, eller på DevA Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Har da gjennomført en liten opprydding og flyttet flere innlegg vedr. signaturbilder til Den lille Signaturtråden Fra nå av bruk denne tråden når dere skal poste/diskutere signaturbilder. Mener dere det er lite aktivitet i tråden, så får dere skape litt aktivitet, _ikke_ kuppe en annen tråd. Kommentarer tas på PM ikke i tråd. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Er det mulig å få striper som går over bildet som en rettningslinje? Tenker da på striper som markerer det gylne snitt.. Er det mulig? - Takk. Lenke til kommentar
Volant Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Her er noe jeg har drevet litt med i det siste... Vet ikke helt hvordan jeg skal fortsette, så jeg er vel ferdig. http://img.photobucket.com/albums/v723/Bi9/jungle_wip1.jpg Dag-Erik: 'View > Show > Grid' Det vil gi deg et rutenett du kan bruke til å plassere ting... Hvis 'View > Snap To > Grid' er aktivert vil rutenettet fungere som en magnet. Du stiller inn hvordan rutenettet skal se ut i 'Preferences > Guides, Grids & Slices'. Endret 1. juli 2006 av VolantKnave Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Veldig bra, men bildet virker veldig kornete? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Tusen takk! Noen som veit hvor jeg finner rammer jeg kan bruke? Sånne ferdige? Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg ville heller brukt litt tid på å lage en skikkelig ramme selv.. men, hva slags ramme vil du ha? tech? "treramme"? ect Lenke til kommentar
Volant Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Veldig bra, men bildet virker veldig kornete?Tror det er pga. litt for tung .jpg kompresjon. Skal se etter... Dag-Erik: Jeg er sikker på at det finnes hundrevis av tutorials som viser deg hvordan du skal lage fine rammer. Prøv Pixel2Life og Good-Tutorials.com. Endret 2. juli 2006 av VolantKnave Lenke til kommentar
cmi Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Trenger hjelp til og få Crom ramme rundt denne lykta. ikke for tynn og ikke for kjukk. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 jeg ser ikke hva det er på det bildet og ja jeg har brillene på Lenke til kommentar
cmi Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 jeg ser ikke hva det er på det bildet og ja jeg har brillene på 6424766[/snapback] det er ei lykt... jeg vil ha en croma kant rundt på den.. som det er på mercedesene nå tildags.. Lenke til kommentar
Volant Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 cmi: Kanskje denne hjelper... Det er en tutorial jeg lagde for lenge siden. http://www.deviantart.com/view/26714814/ Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Trenger hjelp til og få Crom ramme rundt denne lykta. ikke for tynn og ikke for kjukk. 6424551[/snapback] Legg til et annet bilde da, så kan vi se helheten.. ser ikke hva det er for noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå