xD^^ Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Med en heidundranes aktivitet! 6388805[/snapback] NorthGarden, den tråden er IKKE aktiv (nesten). Derfor bruker vi denne her 6388838[/snapback] Dere er virkelig smarte må jeg si! Tror dere den blir mer aktiv hvis dere poster der? - Det tror jeg Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Her er ett par tutorials 6388426[/snapback] Har lest endel der, men hvorfor passer dem sine deler så bra og ikke mine?? 6388845[/snapback] På den oransje bilen som er på forrige side modifiserte jeg de delene som allerede var på bilen. De får da bedre passform, og du slipper å knote med andre deler fra andre biler som er i andre vinkler og slikt Lenke til kommentar
cmi Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Her er ett par tutorials 6388426[/snapback] Har lest endel der, men hvorfor passer dem sine deler så bra og ikke mine?? 6388845[/snapback] På den oransje bilen som er på forrige side modifiserte jeg de delene som allerede var på bilen. De får da bedre passform, og du slipper å knote med andre deler fra andre biler som er i andre vinkler og slikt 6388896[/snapback] Du kunke tatt meg i et lynkurs i modifisering?? :!: har du msn?? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Her er ett par tutorials 6388426[/snapback] Har lest endel der, men hvorfor passer dem sine deler så bra og ikke mine?? 6388845[/snapback] På den oransje bilen som er på forrige side modifiserte jeg de delene som allerede var på bilen. De får da bedre passform, og du slipper å knote med andre deler fra andre biler som er i andre vinkler og slikt 6388896[/snapback] Du kunke tatt meg i et lynkurs i modifisering?? :!: har du msn?? 6388907[/snapback] Tja, kan jo alltids gi et lite lynkurs ja;) Kan ta det her, i tilfelle fler finner det nyttig! Når man modifiserer fronten tar man først å selecter hele fronten. Du trykker deretter ctrl t og strekker fronten så langt ned mot bakken du vil. De tinga du da vil ha bort fjerner du da med clone stamp tool. Personlig liker jeg å ha noen store innsug i fronten. Dette lærte jeg fra denne tutorialen http://www.photoshopchop.com/photoshop-tut...p2_articleid/16 Sideskjørta er lagd på samme måte, merk området, ctrl t og strekk ned. Men så klart, det er jo mye finpirking også: Kanter som blir strekt alt for mye blant annet. Dette fikser du ved å klippe og lime fra originalbildet. Bredden på bodykitet brukte jeg denne tutorialen til å gjøre: http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Endret 26. juni 2006 av Hawkon__ Lenke til kommentar
tosama Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 ehm.. så flinke alle var hær dah. blir jo nesten bare flaut å legge ut noe jeg har fixa dah... men men.. kan da legge ut ett.. =) så får dere noe å le av .. hehe Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 det der var faktisk ganske fet. Ligner som en plakat til en film Dessuten er det ikke bare skills'n i PS som avgjør, det er jo fantasi og hvordan det ser ut. Lenke til kommentar
tosama Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 det der var faktisk ganske fet. Ligner som en plakat til en film Dessuten er det ikke bare skills'n i PS som avgjør, det er jo fantasi og hvordan det ser ut. 6396707[/snapback] takk for støtten.. hehe :!: Lenke til kommentar
Volant Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) ZayCon: Bedre nå, men prøv gjøre det svarte rundt teksten litt mindre fremtredende. Lavere opacity f.eks... Rammen hadde også vært finere hvis den bare hadde vært en enkel 1 piksel tykk strek rundt kanten. Evolution: Bakgrunnen er ikke bra. 'Clouds' filter, eller noe sånt? Streken rundt Homer sin hånd er også litt...ødelagt. Prøv å lagre pop-out sigs som PNG, så ser det penere ut i området der noe stikker ut. (Internet Explorer 6 støtter ikke PNG gjennomsiktighet da... Buuu.) EDIT: Whooo, note to self: Les alle sidene før du poster. -_- Tosama: Nice... Liker bare ikke den fonten. Har sett den så altfor mange ganger overalt, men det er bare meg da. Bra jobba. EDIT2: Her er en vector jeg dreiv på med for en stund siden... http://img.photobucket.com/albums/v723/Bi9...tor-Skyline.png Endret 28. juni 2006 av VolantKnave Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ble ganske fornøyd med denne men får lyst til å gi opp PS når jeg ser bilder som dette Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 stygt rett og slett stygt. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) slett ikke dårlig impetus90. Ikke bry deg om Swedish killer. Ser han har skrevet masse negative innlegg her på forumet, så han er nok en surpomp. Endret 28. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hvorfor er det svarte hullet fylt med lys? Fint lagd, men muligens litt for nøytralt. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Impetur90: Var ganske kult, men prøv å fikse litt freshe farger.. ;D Lenke til kommentar
imastard Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Kan noen sei hvordan man lager speilbilde av eit bilde? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Kan noen sei hvordan man lager speilbilde av eit bilde? 6401381[/snapback] kopier layeret og gå under edit>transform>flip horiz eller vert Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Om du meiner å lage ein refleksjon, må du gjere litt meir. Lag eit nytt layer som berre inneheld den tingen som skal reflekterast, snu den oppned (Edit --> Transform --> Flip vertical) og posisjoner den rett. Det er ein del tutorials om det her. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Når jeg importerer en .gif fil med photoshop, blir det som er hvitt, svart. Hvordan få det som er hvitt til å forbli hvitt? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Var ikke så veldig bra. Den fyren var pikslete, men det var ikke bakgrunnen. Teksten vistes ikke så godt heller. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvordan får man bilder til og skifte retning? mener så man kan få tilde til og gå innover i skjermen lissom... Perspektiv heter det vel... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Edit-> Transform -> Velg perspective Det er cirka noe slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå