the_fire Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som vet om noen tut-er for å lage matrix-effekt, uten grain. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 finnes det en font elns. i Photoshop som ser ut som en flamme? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 En font i Photoshop er ikke forskjellig fra fonts du har i resten av Windows... Alle hentes fra root:\WINDOWS\Fonts... Dermed må du laste ned selv. Finnes helt sikkert noen på http://dafont.com/en , men jeg kan tenke meg at en font som det er uhorvelig stygg! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 finnes det en font elns. i Photoshop som ser ut som en flamme? En brush burde vel kunne gjøre susen? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Du kan jo følge en tutorial på hvordan du kan lage flammeskrift. Prøvde meg på (se link under) for noen dager siden, men fikk det ikke til http://www.thewebmachine.com/ -> gå på photoshop -> se i venstre frame etter "Fire type". (hater slike frames-sider) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som vet om noen tut-er for å lage matrix-effekt, uten grain. Med virkelige tegn, sånn som det skal gjøres: Link Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 SirMaximus: Takk. Letet lett på google, men fant ikke. Synes ikke det ble rett "regn-effekt", altså at bokstavene regnet ned slik i filmen (kan også sammenlignes med regnet i filmen), med grain-effekten. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 SirMaximus: Takk. Letet lett på google, men fant ikke. Synes ikke det ble rett "regn-effekt", altså at bokstavene regnet ned slik i filmen (kan også sammenlignes med regnet i filmen), med grain-effekten. Link? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 http://lethal-gfx.com/forum/viewtopic.php?t=6 Men skal prøve SirMaximus sin verson i morgen. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Her er en kan du se hvordan du lager en Matrix bagrunn. http://www.tutorialfx.com/forums/index.php?showtopic=44 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Men den var egentlig helt elendig, for å være ærlig. SirMaximus sin er helt klar den beste, kanskje bortsett fra fargen, men det kan jo fikses på lett. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Mine Tentakler Skulle ha den i metallikk..., men finner ikke så mye når æ e trøtt! Natta Endret 15. oktober 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Er det lov til å ta med bilder man har lekt med, eller må det være hundre prosent photoshop for å kunne vise? altså kun brukt ting som følger med osv. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Er det lov til å ta med bilder man har lekt med, eller må det være hundre prosent photoshop for å kunne vise? altså kun brukt ting som følger med osv. 5011469[/snapback] Bare det er ett bilde som er behandlett med photoshop, så er det fritt fram. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 halla boys im back... Noen som vet om noen tut-er for å lage matrix-effekt, uten grain. det fins fonter som er ekte, altså den fonten de brukte i filmen. på dafont.com ingen begrensning Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Legg gjerne frem bilder dere ønsker vi skal kødde litt med Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Her kan dere Kødde litt med normale meg.... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Her er noen bilder jeg har laget de er ikke så alt for avansert men jeg er da newb i Photoshop da Ble veldig fornøyd med Kakashi bildet ! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hvordan forminsker man bilder i photoshop? Har et Sony cybershop p200 og bildene blir "litt" store når man tar bilder med 7 megapixler. Vil forandre størrelsen og filstørrelsen, hvordan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå