Bromlexl Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Kjedet meg litt, så da ble det et planetbilde jeg satt meg til for å lage. Synes det ble litt bra. Målet var å lage meg en ny bakgrunn. noe som jeg da klarte. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Tuklet litt i photoshop for første gangen på lenge. Lenke til kommentar
magnuslar Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hum, jeg søker fortsatt litt respons på dette bildet: http://img137.imageshack.us/img137/8522/dltop1hg.png Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Synes at du kunne ha droppet den sola, og alle sirkelene som kommer med den. Kanskje se om du kommer opp med en annen effekt istedet? NB! Min mening Lenke til kommentar
magnuslar Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Synes at du kunne ha droppet den sola, og alle sirkelene som kommer med den.Kanskje se om du kommer opp med en annen effekt istedet? NB! Min mening 6329818[/snapback] Hihi, akkuratt det jeg likte best Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Prøv å ta en lyseblå overlay over lenseflaret, jeg mener det blir for hvit nå... Hvis du skjønner Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Litt kjedelig med den sola for at alle som har tukla litt med ps veit at det er lens flare, så om det er fint blir det ikkje særlig imponerande. Meiner eg.. Lenke til kommentar
magnuslar Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ikke total slakt Da er det bare å jobbe videre :!: Takker for respons iallefall, skal se om jeg finner no bedre enn lense flare, eller tone den ned... Eller gi lange og la det være time, vill, shåvv! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Heisann! Står sikkert et sted i tråden. Men veit noen hvordan man lager et speilbilde + vanlig bilde? Altså at det er bilde av en bil og bilen opp-ned under? Utrolig vanskelig å forklare men Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Heisann! Står sikkert et sted i tråden. Men veit noen hvordan man lager et speilbilde + vanlig bilde? Altså at det er bilde av en bil og bilen opp-ned under? Utrolig vanskelig å forklare men 6333648[/snapback] Du kan jo kopiere bildet over på nytt layer, gå på canvas size og dobble høyden. Ta det kopierte layeret og gå på "Edit>Transform>Flip Vertical" også bare dra det ned så det ligger under det første bildet. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Heisann! Står sikkert et sted i tråden. Men veit noen hvordan man lager et speilbilde + vanlig bilde? Altså at det er bilde av en bil og bilen opp-ned under? Utrolig vanskelig å forklare men 6333648[/snapback] Du kan jo kopiere bildet over på nytt layer, gå på canvas size og dobble høyden. Ta det kopierte layeret og gå på "Edit>Transform>Flip Vertical" også bare dra det ned så det ligger under det første bildet. 6333703[/snapback] Hvorfor doble høyden?Eks. Her Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Heisann! Står sikkert et sted i tråden. Men veit noen hvordan man lager et speilbilde + vanlig bilde? Altså at det er bilde av en bil og bilen opp-ned under? Utrolig vanskelig å forklare men 6333648[/snapback] Du kan jo kopiere bildet over på nytt layer, gå på canvas size og dobble høyden. Ta det kopierte layeret og gå på "Edit>Transform>Flip Vertical" også bare dra det ned så det ligger under det første bildet. 6333703[/snapback] Hvorfor doble høyden?Eks. Her 6333771[/snapback] Alt etter hvordan man ønsker at bilen skal stå i forhold til lys. Er vel ikke noe krav at man skal doble høyden Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ja, ok. Hvordan får jeg den "speilaktige" finishen da? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Heisann! Står sikkert et sted i tråden. Men veit noen hvordan man lager et speilbilde + vanlig bilde? Altså at det er bilde av en bil og bilen opp-ned under? Utrolig vanskelig å forklare men 6333648[/snapback] Du kan jo kopiere bildet over på nytt layer, gå på canvas size og dobble høyden. Ta det kopierte layeret og gå på "Edit>Transform>Flip Vertical" også bare dra det ned så det ligger under det første bildet. 6333703[/snapback] Hvorfor doble høyden?Eks. Her 6333771[/snapback] Sånn speilbilde ja. Ok da tar du og markerer bilen, kopierer den og flipper den, legger den under bilen og legger på en liten gradiant som går fra usynlig til sort og legger det på og gir selve det layeret litt lavere opacity. Kort fortalt. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ok, skjønte alt frem til en lavere opacity. Forklare? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Skru ned opacity på speillayeret. Isedtet for gradient pleier jeg å markere med en feather på xxx antall pixler og trykke delete noen ganger. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Og den hvite stripa er ikke så pen... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Noe slikt kanskje: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå