Torbjørn T. Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Stroke? Dobbeltklikk på layeret so du får opp Layer Style-boksen, og velg stroke. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Hvofor kan jeg ikke lagre i Gif 256 dithered? mask 128? Hater den dritt Det er ImagesReady det er snakk om. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hvorfor ikke bare lage din egen 256 farger da? Er sjelden man trenger mer enn 128 farger i .gif, da bruker man gjerne PNG som har hele spekteret.. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Har laget et banner og en meny til min nye hjemmeside. Jeg lurer på hvordan skal jeg klare å få til at skriften blir svart når jeg holder over den, før jeg trykker på en link... Må jeg bruke ImageReady? Hvis jeg må det. Kan noen forklare meg hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 http://www.epleweb.com/htmlcss/images-with-hover-effects Kan kanskje hjelpe. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Har et spørsmål til. Jeg skal lage en bakgrunnsfarge på siden min. Men problemet er at når jeg legger på en bakgrunnsfarge vises det at banneret mitt har en hvit bakgrunn. Hvordan fjerner jeg bakgrunnen slik at jeg kan velge en annen bakgrunn i FrontPage? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Satt å lekte meg litt med lys og skygge osv. Kom frem til dette resultatet Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Litt Blairwitch-aktig 6262802[/snapback] meget mulig. har ikke sett den. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Hvorfor ikke bare lage din egen 256 farger da? Er sjelden man trenger mer enn 128 farger i .gif, da bruker man gjerne PNG som har hele spekteret.. 6260727[/snapback] Men jeg får ikke til å lagre animasjoner i png. Står at JEPG, PNG og WIEP (elns) ikke støtter animasjon. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Satt å lekte meg litt med lys og skygge osv. Kom frem til dette resultatet 6262769[/snapback] Stilig bilde. Likte at du bare ser halvparten av ansiktet og kroppen. Deilig utydelig også. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hvorfor ikke bare lage din egen 256 farger da? Er sjelden man trenger mer enn 128 farger i .gif, da bruker man gjerne PNG som har hele spekteret.. 6260727[/snapback] Men jeg får ikke til å lagre animasjoner i png. Står at JEPG, PNG og WIEP (elns) ikke støtter animasjon. 6263115[/snapback] Aha, animasjon, ja... Men du kan fortsatt lage din egen preset da.. Mulig du må lage den i Photoshop først, også kommer den opp i ImageReady, ikke brukt det på lenge, men det er jo verdt å prøve.. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Hvorfor ikke bare lage din egen 256 farger da? Er sjelden man trenger mer enn 128 farger i .gif, da bruker man gjerne PNG som har hele spekteret.. 6260727[/snapback] Men jeg får ikke til å lagre animasjoner i png. Står at JEPG, PNG og WIEP (elns) ikke støtter animasjon. 6263115[/snapback] Aha, animasjon, ja... Men du kan fortsatt lage din egen preset da.. Mulig du må lage den i Photoshop først, også kommer den opp i ImageReady, ikke brukt det på lenge, men det er jo verdt å prøve.. 6264562[/snapback] Jeg har jo lagd selve designet i photoshop, så "overfører" jeg det til imagesready. SÅ animerer jeg og lagrer. Men får ikke til i 256. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Hvorfor ikke bare lage din egen 256 farger da? Er sjelden man trenger mer enn 128 farger i .gif, da bruker man gjerne PNG som har hele spekteret.. 6260727[/snapback] Men jeg får ikke til å lagre animasjoner i png. Står at JEPG, PNG og WIEP (elns) ikke støtter animasjon. 6263115[/snapback] Aha, animasjon, ja... Men du kan fortsatt lage din egen preset da.. Mulig du må lage den i Photoshop først, også kommer den opp i ImageReady, ikke brukt det på lenge, men det er jo verdt å prøve.. 6264562[/snapback] Kanskje en fordel å velge .GIF? Er vel det beste du kan bruke til animasjon i ImageReady, eller? EDIT: leif var her! Endret 8. juni 2006 av tissedam Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 BigJack... Tror ikke du skjønner hva jeg mener... Hvis du lager en egen PRESET for lagring av gif 256 dithered... Så er det mulig det kan funke.. Kan se når jeg er ferdig på skolen i dag, så kan jeg kanskje mekke en liten "tutorial" på det, sånn at du skjønner hva jeg mener.. For folket her inne elsker jo tutorials, virker det som.. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 BigJack... Tror ikke du skjønner hva jeg mener... Hvis du lager en egen PRESET for lagring av gif 256 dithered... Så er det mulig det kan funke.. Kan se når jeg er ferdig på skolen i dag, så kan jeg kanskje mekke en liten "tutorial" på det, sånn at du skjønner hva jeg mener.. For folket her inne elsker jo tutorials, virker det som.. 6265839[/snapback] yes we do TUTORIALS Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 BigJack... Tror ikke du skjønner hva jeg mener... Hvis du lager en egen PRESET for lagring av gif 256 dithered... Så er det mulig det kan funke.. Kan se når jeg er ferdig på skolen i dag, så kan jeg kanskje mekke en liten "tutorial" på det, sånn at du skjønner hva jeg mener.. For folket her inne elsker jo tutorials, virker det som.. 6265839[/snapback] Hihi ok.. Men jeg bruker akkurat ikke tutorials til vanlig lengre, men det hadde jo vært flott om du kunne lagd en bare for å vise meg og de andre hvordan. Men jeg har tenkt å prøve litt selv først nå da. Lenke til kommentar
Yvonne_89 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 mine bilder er vel litt "bløte og søte" men ligge de inn selvom, hehe Er ikke så flink som dere, men men hehe Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 den med de ulvene var veldig bra laget synes jeg. (hvis du laget alt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå