rhymenocerous Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Prøve å få litt kul lightning på et bilde: http://crazy.asylet.be/bilder/NissanSkyline.PNG Endret 2. juni 2006 av tommyeggen Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Har ikke photoshop en slik boks slik at man slipper alle de høyreklikkene eller å gå inn på menyer..? 6190973[/snapback] Tror ikke det, jeg har iallefall ikke vært borti en slik boks i PS. Høyreklikker alltid på layer og -> blending options jeg. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Prøve å få litt kul lightning på et bilde: http://crazy.asylet.be/bilder/NissanSkyline.PNG 6231887[/snapback] Helt grei. Litt for store kontraster mellom det lyse og det mørke. Menmen, fint arbeid. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 en natt prøvde å eksperimentere med svart forgrunn og en åsaktig effekt bakover resultatet: Lenke til kommentar
araziel Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Send til MS og si de kan inkludere det som default bakgrunn i Vista. Minna om de de bruker å ha Lenke til kommentar
Larsy Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 har et problem nå.. Jeg skal lage en tynn ramme rundt noen vanlige "bokser" ved hjelp av stroke, men nå har plutselig den tynneste stroken(1px) blitt dobbelt så tykk som den var sist gang jeg brukte den..? Hva i svarte kan ha skjedd? skal ha den sånn ca som på www.autozpider.no. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 det kan ha noe med størrelsen på bildet. hvis du har ett mindre bilde som er zoomet inn, kan stroken se større ut. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 1px er da alltid 1px, den blir ikke større eller mindre med mindre du rasterizer bildet og resizer Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Du kan vel se om du har zoomet inn? trykk ctrl+alt+0 for å få rett størrelse. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Et nintendo bilde :!: bruker d som bakgrunnsbilde Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Den var fin, bare satt på nintendo figurene eller? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Et nintendo bilde :!: bruker d som bakgrunnsbilde 6238273[/snapback] kult bilde mvh anki Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hadde du tatt vekk figurene så hadde det blitt mye bedre. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 ja, er faktisk enig med busee. Det er ett kult bilde, men hadde du tatt vekk figurene så hadde det blitt en annen stemning, og det hadde sett utrolig kult ut, hvis jeg ikke tar feil. hvis du har .psd filen så kan du jo se hvordan det blir hvis du gjømmer layers'ene. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 hvis du tar vekk figurene og har fila i rimelig high res, vil gjerne jeg ha den Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 kanskje d.. bilde heiter egentli aero bliss eller noke sannt. men har mekka på himmelen og litt sann:) her er uten figurane.. bilde er dessverre ikkje større enn 1024x768 men d funker fint... Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 mhmm er ikke helt fornøyd me denne tingen..får ikke helt øynene til å passe inn me resten av bildet..noen tips til forbedringer? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 prøv og bruk en annen metode for å sette øynene inn i bildet. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 den blå kanten mellom bildet i midten og de greiene over og under var stygt. Alt for tykke kanter... Synes jeg da... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg brukte en veldig fin metode til å lage en svart kant rundt et bilde, men husker ikke helt hvordan jeg gjorde det enkelt... Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå