_Evolution_ Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Nå har jeg da for første gang prøvd meg på å style en bil. Legger med før og etter bildet. tar gjerne i mot kritikk. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Nå har jeg da for første gang prøvd meg på å style en bil. Legger med før og etter bildet. tar gjerne i mot kritikk. 6192561[/snapback] VELDIG kantete. Det så ut som tatt ut av en tegnfilm Lenke til kommentar
ticket2fly Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Hei har et sp. til photoshop guru'ene her... Hvordan får man til en slik effekt som er brukt på dette bildet ?? Noen som har en tut eller som gidder å forklare. Bildet fra foto.no http://foto.no/cgi-bin/bildegalleri/vis_bilde.cgi?id=236578 Endret 28. mai 2006 av ticket2fly Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Skal lage ett sort/hvit bilde so skal være litt røfft. Finnes det ett filter eller en effekt som er innebygd i photoshop som jeg kan bruke? Å bare lage det sort hvit holder ikke, blir litt for "kjedelig". EDIT: Fant ut av det. Endret 28. mai 2006 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 litt tidsfordriv mens jeg leste til eksamen.. Ganske cheezy og oppbrukt effekt med sorthvitt + ett motiv i farge, men måtte bare se om jeg fikk det til Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Hei har et sp. til photoshop guru'ene her...Hvordan får man til en slik effekt som er brukt på dette bildet ?? Noen som har en tut eller som gidder å forklare. Bildet fra foto.no http://foto.no/cgi-bin/bildegalleri/vis_bilde.cgi?id=236578 6193763[/snapback] Først legger du inn bilde ditt. Derretter lage du et nytt layer og filler det meg mørke orange fagre, sett blendmode til softlight på det andre layeret. Legg deretter inn det bilde du vill ha efekten på VOILA! Tips. Gå på deviantart.com å søk etter noen texturer du kan bruke til å "fullføre" effekten. Her har du et 5mins prøve f010f5bf6c6cef58_copy.bmp Endret 28. mai 2006 av Tt.mrX Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg har laget noen reklamebannere til noen som spurte på et annet forum: Respons? 6190190[/snapback] Den fonten du brukte øverst er litt "missbrukt" for å si det sånn. Det er fonten bit3/bitout elns det ikke sant? Den skal være 9pt. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Her er noen bilder jeg har laget! 6002811[/snapback] Hvordan laget du disse bildene? Er veldig ny på photoshop, så jeg kan ikke så veldig mye Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Diverse filter ser det ut som. Sjå tutorials på sidene som vert lista i denne tråden. Lenke til kommentar
ticket2fly Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Først legger du inn bilde ditt. Derretter lage du et nytt layer og filler det meg mørke orange fagre, sett blendmode til softlight på det andre layeret. Legg deretter inn det bilde du vill ha efekten på VOILA! Tips. Gå på deviantart.com å søk etter noen texturer du kan bruke til å "fullføre" effekten. Her har du et 5mins prøve 6196315[/snapback] Tusen takk for gode tips....driver og tester litt, men tror litt av trikset må være å ha bilde/portrett uten forstyrrende bakrunnselementer? Poster hvis jeg får til noe bra....takk igjen :!: Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Slenger meg på å vise frem litt jeg. Den her er ikke helt ny, egentlig ganske gammel. Har stylet en bil, som dere ser. Det er en Brabus V8. Beklager at bildene er så små, men sånn er det nå engang. Den ble laget for en konkuranse på PSC, hvor den havnet på 4. eller 5. plass. Kvaliteten på bildet er litt laber pga .gif. Det som er gjort er: - Ny bakgrunn - Nye felger - Den bakre felgen er brushet/smudget til "deep-dish" - Todelt farge - Utvida front, med intercooler - Frontgrill er tattvekk, panseret dratt ned foran lysene - Taket er senket - Bilen er senket - Gjort om til todørs hatchback - Airbrushed hood-, og roofscoop Orginal: Chop: Endret 29. mai 2006 av mr_lf Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 nice, men bilen så litt uekte ut. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Nå har jeg da for første gang prøvd meg på å style en bil. Legger med før og etter bildet. tar gjerne i mot kritikk. 6192561[/snapback] VELDIG kantete. Det så ut som tatt ut av en tegnfilm 6193610[/snapback] Ja Det så ikke helt bra ut nei. Ser ut som at det er limt rett oppå. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 nice, men bilen så litt uekte ut. 6199428[/snapback] Oppløsninga gjør at bildet lyver litt, ser bedre ut i bedre kvailitet. Synd jeg ikke finner det Lenke til kommentar
Amento Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Noen som vet av en bra guide til hvordan man fargelegger en tegning som man har scannet inn på dataen? Liksom slik at den ser proff ut liksom Greier ikke å finne en... Har sikkert ingenting å si, men det er snakk om manga-tegninger. Endret 29. mai 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) I denne tråden er det linka til ein tutorial: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=579005&hl= Endret 29. mai 2006 av incanus Lenke til kommentar
Amento Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 nja... Var ikke helt det jeg tenkte på da men... Altså hvis jeg har en skisse av en manga-figur som jeg vil: - fikse linjene på siden de ikke blir pene når du tegner med blyant og for hånd. Altså lage rette og glatte linjer. - Fargelegge - skyggelegging Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 - fikse linjene på siden de ikke blir pene når du tegner med blyant og for hånd. Altså lage rette og glatte linjer. 6203753[/snapback] Tusj! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Tynne linjer! da må du jo bruke kaligrafi penn etc, noe som jeg har, MEN det er umulig å få til rette streker for hånd. Må jeg virkelig laste opp en illustrert forklaring for at noen skal skjønne hav jeg mener? Endret 29. mai 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå