Lucifer89 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 syns avataren va grei. men noen synspunkter på mitt bilde på side 76 helt nederst, ja det er han/hun med bart Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Side 76 ? Har bare 11 jeg. Endret 23. mai 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 min første skikkelig "makeover" i photoshop Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 den var heftig, likte senkingen. likte den veldig. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Ser litt for manipulert ut egentlig... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 min første skikkelig "makeover" i photoshop 6160301[/snapback] digg bil Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Dette er en av mine første ting jeg gjør i PhotoShop CS2' syns det ble bra jeg. hva syns dere, ja foresten tok utgangs punkt i Kjell Magne bildet tidligere i tråden Jeg må si jeg synes det er flott at det dukker opp noen fotomanipulasjoner også en gang i blant, som en lite avbrekk fra alle effektfremvisningene her i tråden. Bare så synd den originale bildemanipulasjonstråden ikke lever lenger, nesten så en skulle ønske at noen startet en ny.. Hiver meg uansett på Hitler-bølgen jeg også, med en noe forhastet manipulasjon. Det ble dessverre ikke så utrolig realistisk gjengitt, delvis pga tidspress, og delvis fordi originalbildet av Adolf Hitler er en tegning. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Ser litt for manipulert ut egentlig... 6161709[/snapback] Enig. Ser ikke så veldig ekte ut. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 der er liksom det jer likte med bildet. Så litt kult ut, at det lignet på noe 3d, eller noe som er tegnet. Jeg syns ialfall at det var bra. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 min første skikkelig "makeover" i photoshop 6160301[/snapback] Hvis det er din første "chop", er det virkelig bra. Men du må jobbe litt mer med brushen i fronten. Strekene, eller seperatorene i fronten bør ha litt skygge, og noe bak, hvis du skjønner hva jeg mener. Den øvre kanten i fronter ser ikke helt clean ut den heller. Den trenger en lysere strek akkurat på kanten. Den bakre felgen er litt pixelatet, den fremre er litt blury. Flammen burde du kvitte deg med, ser ikke bra ut. Jeg ville ikke senka den fult så mye. På vinduet bak har du glemt å tas vekk en strek med orange i bunn av vinduet. Ble litt mye kritikk, men syns den er veldig bra. Eyelidsa var veldig bra, lysa var også fine. Forsett videre med det du:) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg må si jeg synes det er flott at det dukker opp noen fotomanipulasjoner også en gang i blant, som en lite avbrekk fra alle effektfremvisningene her i tråden.Bare så synd den originale bildemanipulasjonstråden ikke lever lenger, nesten så en skulle ønske at noen startet en ny.. Hiver meg uansett på Hitler-bølgen jeg også, med en noe forhastet manipulasjon. Det ble dessverre ikke så utrolig realistisk gjengitt, delvis pga tidspress, og delvis fordi originalbildet av Adolf Hitler er en tegning. http://img419.imageshack.us/img419/5766/ad...estthumb3tm.jpg 6164647[/snapback] fargoth imponerer igjen. Enig i at en slik tråd hadde vært kjekk. Driver ikke mye med manipulasjon selv, men det hadde vært artig å prøve seg, og utveksle bilder og erfaringer i egen tråd. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg må si jeg synes det er flott at det dukker opp noen fotomanipulasjoner også en gang i blant, som en lite avbrekk fra alle effektfremvisningene her i tråden.Bare så synd den originale bildemanipulasjonstråden ikke lever lenger, nesten så en skulle ønske at noen startet en ny.. Hiver meg uansett på Hitler-bølgen jeg også, med en noe forhastet manipulasjon. Det ble dessverre ikke så utrolig realistisk gjengitt, delvis pga tidspress, og delvis fordi originalbildet av Adolf Hitler er en tegning. http://img419.imageshack.us/img419/5766/ad...estthumb3tm.jpg 6164647[/snapback] fargoth imponerer igjen. Enig i at en slik tråd hadde vært kjekk. Driver ikke mye med manipulasjon selv, men det hadde vært artig å prøve seg, og utveksle bilder og erfaringer i egen tråd. 6166531[/snapback] se nederst på side 76 Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Veldig bra laget, men du burde prøve å få "huden" til å stemme. Ansiktet er lyst og glatt, mens kroppen er mørk og "annerledes". Men ellers: God jobb. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Så The Omen fra 1976 like før helgen og ble litt inspirert til å dra frem gamle Photoshop-vaner. Har drevet med Photoshop med voldsomme svingninger fra 2004, men nå er det jammen lenge siden sist. Husket bare et fåtall av snarveiene og metodene. Kan ikke si at jeg selv ble noe særlig imponert av dette smålige forsøket på å lage et creepy motiv, men det er nå en oppfriskning av gamle kunster i alle fall Utgangspunktet Resultatet Hørte forresten på forskjellige variasjoner av "Ave Satani" under hele den 45min lange prosessen. På repeat i Winamp. Skremmende. Håper jeg ikke får noen drømmer i natt. Kvaliteten ble litt forringet i det jeg lastet opp bildene. Du skal kunne se en tåkeaktig figur i skogens mørke hvis du ser nøye etter, men det ble vanskeligere etter opplastingen 6159167[/snapback] Veeldig klisjeish :\ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Klisjé, men stilig. Den hadde de riktige kvalitetene uten støy. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 hvordan gjør man et layer speilvendt? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Man trykker ctrl+t og drar kanten mot midten, flytter bildet til midten og drar kanten videre mot høyre. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Edit>Transform>Flip Horizontal Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 ...eller gjøre det på den lette måten Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Man trykker ctrl+t og drar kanten mot midten, flytter bildet til midten og drar kanten videre mot høyre. 6179173[/snapback] Takker fikk det til Endret 25. mai 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå