Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er en av mine første ting jeg gjør i PhotoShop CS2'

 

syns det ble bra jeg. hva syns dere, ja foresten tok utgangs punkt i Kjell Magne bildet tidligere i tråden

Jeg må si jeg synes det er flott at det dukker opp noen fotomanipulasjoner også en gang i blant, som en lite avbrekk fra alle effektfremvisningene her i tråden.

Bare så synd den originale bildemanipulasjonstråden ikke lever lenger, nesten så en skulle ønske at noen startet en ny..

Hiver meg uansett på Hitler-bølgen jeg også, med en noe forhastet manipulasjon.

Det ble dessverre ikke så utrolig realistisk gjengitt, delvis pga tidspress, og delvis fordi originalbildet av Adolf Hitler er en tegning.

 

adolftestthumb3tm.jpg

Lenke til kommentar
min første skikkelig "makeover" i photoshop

6160301[/snapback]

 

Hvis det er din første "chop", er det virkelig bra. Men du må jobbe litt mer med brushen i fronten. Strekene, eller seperatorene i fronten bør ha litt skygge, og noe bak, hvis du skjønner hva jeg mener. Den øvre kanten i fronter ser ikke helt clean ut den heller. Den trenger en lysere strek akkurat på kanten. Den bakre felgen er litt pixelatet, den fremre er litt blury. Flammen burde du kvitte deg med, ser ikke bra ut. Jeg ville ikke senka den fult så mye. På vinduet bak har du glemt å tas vekk en strek med orange i bunn av vinduet.

 

Ble litt mye kritikk, men syns den er veldig bra. Eyelidsa var veldig bra, lysa var også fine. Forsett videre med det du:)

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg synes det er flott at det dukker opp noen fotomanipulasjoner også en gang i blant, som en lite avbrekk fra alle effektfremvisningene her i tråden.

Bare så synd den originale bildemanipulasjonstråden ikke lever lenger, nesten så en skulle ønske at noen startet en ny..

Hiver meg uansett på Hitler-bølgen jeg også, med en noe forhastet manipulasjon.

Det ble dessverre ikke så utrolig realistisk gjengitt, delvis pga tidspress, og delvis fordi originalbildet av Adolf Hitler er en tegning.

 

http://img419.imageshack.us/img419/5766/ad...estthumb3tm.jpg

6164647[/snapback]

fargoth imponerer igjen. :)

 

Enig i at en slik tråd hadde vært kjekk. Driver ikke mye med manipulasjon selv, men det hadde vært artig å prøve seg, og utveksle bilder og erfaringer i egen tråd.

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg synes det er flott at det dukker opp noen fotomanipulasjoner også en gang i blant, som en lite avbrekk fra alle effektfremvisningene her i tråden.

Bare så synd den originale bildemanipulasjonstråden ikke lever lenger, nesten så en skulle ønske at noen startet en ny..

Hiver meg uansett på Hitler-bølgen jeg også, med en noe forhastet manipulasjon.

Det ble dessverre ikke så utrolig realistisk gjengitt, delvis pga tidspress, og delvis fordi originalbildet av Adolf Hitler er en tegning.

 

http://img419.imageshack.us/img419/5766/ad...estthumb3tm.jpg

6164647[/snapback]

fargoth imponerer igjen. :)

 

Enig i at en slik tråd hadde vært kjekk. Driver ikke mye med manipulasjon selv, men det hadde vært artig å prøve seg, og utveksle bilder og erfaringer i egen tråd.

6166531[/snapback]

 

se nederst på side 76

Lenke til kommentar
Så The Omen fra 1976 like før helgen og ble litt inspirert til å dra frem gamle Photoshop-vaner. Har drevet med Photoshop med voldsomme svingninger fra 2004, men nå er det jammen lenge siden sist. Husket bare et fåtall av snarveiene og metodene. Kan ikke si at jeg selv ble noe særlig imponert av dette smålige forsøket på å lage et creepy motiv, men det er nå en oppfriskning av gamle kunster i alle fall :)

 

Utgangspunktet

 

Resultatet

 

 

Hørte forresten på forskjellige variasjoner av "Ave Satani" under hele den 45min lange prosessen. På repeat i Winamp. Skremmende. Håper jeg ikke får noen drømmer i natt.

 

Kvaliteten ble litt forringet i det jeg lastet opp bildene. Du skal kunne se en tåkeaktig figur i skogens mørke hvis du ser nøye etter, men det ble vanskeligere etter opplastingen  :shrug:

6159167[/snapback]

Veeldig klisjeish :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...