Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener det ikke og er, i motsetning til deg, mer objektiv når det kommer til det endelige produktet :p

 

Det kan da umulig være så mye stress? Gå inn på ansiktslayeret, ctrl+t, endre størrelse? Eventuelt klonfikse uønsket bakgrunn som måtte finne på å dukke opp pga downsizing av ansikt.

Lenke til kommentar
Jeg mener det ikke og er, i motsetning til deg, mer objektiv når det kommer til det endelige produktet :p

 

Det kan da umulig være så mye stress? Gå inn på ansiktslayeret, ctrl+t, endre størrelse? Eventuelt klonfikse uønsket bakgrunn som måtte finne på å dukke opp pga downsizing av ansikt.

6142215[/snapback]

 

Bra nå da? eller fortsatt for stort? ;)

post-59819-1148163295_thumb.jpg

Endret av sogasg
Lenke til kommentar
Jeg mener det ikke og er, i motsetning til deg, mer objektiv når det kommer til det endelige produktet :p

 

Det kan da umulig være så mye stress? Gå inn på ansiktslayeret, ctrl+t, endre størrelse? Eventuelt klonfikse uønsket bakgrunn som måtte finne på å dukke opp pga downsizing av ansikt.

6142215[/snapback]

 

Bra nå da? eller fortsatt for stort? ;)

6143252[/snapback]

 

greier seg med 800x600 pixler

Lenke til kommentar

IMO er det best å jobbe i oppløsninger over 1000 piksler og heller skalere ned før/under lagring. Gir deg et mye høyere detaljnivå å jobbe med, noe som fører til mye bedre resultater. Hvis jeg skal lage illustrasjoner i Photoshop jobber jeg som oftest i rundt 2500x2500, for så å crope og downscale i forskjellige versjoner når jeg lagrer. Greit nok at det kanskje går litt treigt å jobbe da, men du har et mye bedre utgangspunkt for detaljer.

Lenke til kommentar

 

Stilig! Uten å se på tuten så kan jeg prøve meg på vill gjetting: Brukte du en layereffekt som gjorde HD-logoen litt usynlig?

 

Næ, er vel på villspor. Er seint på kvelden ;)

6144642[/snapback]

Stemmer.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...