_Evolution_ Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 litt OT men ville bare nevne det. takk gud for systemgjenoppretting. jeg fikk virus, men det hjalp med det. bigjackw: gleder meg til bildet Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ikke for å være frekk, men jeg synes det er skikkelig lav standard på denne siden.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 greia her er jo at man skulle kunne gi hverandre tips og erfaringer så man blir bedre da... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 greia her er jo at man skulle kunne gi hverandre tips og erfaringer så man blir bedre da... 6135570[/snapback] Jaja, men når folk sier ting som: "Litt mindre størrelse så blir den bra" til rendere (eller cutouts) så blir det litt feil.. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 veldig stilig bakgrunn, men teksten passet ikke (syns jeg) min hjemmeside er i siggen min, noen som har ideer til ett banner, (i stedet for the blåe greiene). tom for ideer Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Der gikk standaren litt opp! Lenke til kommentar
dark_panter Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Helo DUUUDS HA HA. har laget et bilde av meg selv, kan vel se litt selvdigger ut men..... er ikke det ok, hvis du har noe på hjertet som ikke er bra med dette bilde så SI det, ikke kom med "BRA" komentaren. ps:klikk på bildet foor full størrelse Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ikke for å være frekk, men jeg synes det er skikkelig lav standard på denne siden.. 6135546[/snapback] HEY! Sliter du med dårlig hukommelse? Får vise igjen.... PS: Ang. spyware - last ned og søk med Ewido (gratis) - finner trojanske hester mm. andre ike gjør Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Ikke for å være frekk, men jeg synes det er skikkelig lav standard på denne siden.. 6135546[/snapback] Helo DUUUDS HA HA.har laget et bilde av meg selv, kan vel se litt selvdigger ut men..... er ikke det ok, hvis du har noe på hjertet som ikke er bra med dette bilde så SI det, ikke kom med "BRA" komentaren. ps:klikk på bildet foor full størrelse 6135845[/snapback] There you have it... Ja, hat meg gjerne.. bare sier min mening jeg.. Med litt mer øvelse hadde noen av dere blitt jævlig bra! Endret 19. mai 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
dark_panter Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ikke for å være frekk, men jeg synes det er skikkelig lav standard på denne siden.. 6135546[/snapback] Helo DUUUDS HA HA.har laget et bilde av meg selv, kan vel se litt selvdigger ut men..... er ikke det ok, hvis du har noe på hjertet som ikke er bra med dette bilde så SI det, ikke kom med "BRA" komentaren. ps:klikk på bildet foor full størrelse 6135845[/snapback] There you have it... Ja, hat meg gjerne.. bare sier min mening jeg.. Med litt mer øvelse hadde noen av dere blitt jævlig bra! 6135936[/snapback] Takk 3 raske menn YEY. dem skal ha ny opptreden på edderkoppen etter sommerferien den burde du gå på hvis du liker det. Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Se hva jeg nettopp lagde i photoshop. Jeg synest det var litt morsomt. Det er mitt fjes, mitt aka Power User og min hjemmeside. Endret 19. mai 2006 av sogasg Lenke til kommentar
Amento Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 lol, det så ikke bra ut. Og med det mener jeg at du var morsom og se på Stilig og bra lagd synes jeg Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Burde justere ansiktet litt i størrelse og plassering, samt endre på lys/kontrast/farge, så blir det mye bedre. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 FHUN. Data til høyre var faktisk litt bra lagd Lenke til kommentar
araziel Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ahem, ikke jeg som satte inn startrekfolka da skal det sies Bare syntes ideen var litt gøy, så jeg ville være med og la inn mitt fjes over laforge et jeg lagde for litt siden: Var på tassauds, og når jeg kom hjem sendte fadern noen gamle barnebilder av meg, tilfeldigvis et der jeg var kledd ut som hitler. Dette skjedde akkurat når jeg lasta over bildene jeg hadde tatt på tassauds fra kameraet mitt. Måtte jo lage noe av det, sykt sammentreff. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Nesten så det glitrer av tennene dine. Forresten, Adolf så ikke ekte ut!! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): (Ironi) Stilig bilde. Bra lagd med binders. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Nei, men jeg ble faktisk utrolig skuffet av tassauds overall. Var bare to-tre dukker som faktisk var litt livaktige :\ [EDIT] takk for komplimentene Endret 19. mai 2006 av araziel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå