Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er vel egentlig feil plass å poste dette, men siden det er mange som kan det her spør jeg likevel.

1.Hvordan tar man screenshot av skjermen sin. Vet at det skal gå ann å trykke på "print screen", men da skjer det ingenting.

2.(mindre viktig)hvis noen vet dette også, hvordan spiller man inn det som skjer på skjermen, litt som screenshot-film.

Orket ikke å lage en egen tråd for dettte.

Lenke til kommentar
er vel egentlig feil plass å poste dette, men siden det er mange som kan det her spør jeg likevel.

1.Hvordan tar man screenshot av skjermen sin. Vet at det skal gå ann å trykke på "print screen", men da skjer det ingenting.

2.(mindre viktig)hvis noen vet dette også, hvordan spiller man inn det som skjer på skjermen, litt som screenshot-film.

6115717[/snapback]

1. har du prøvd og lime inn i paint feks etter du trykkte print screen ?

Lenke til kommentar

6115717[/snapback]

Lim in i ett bildeprog. Du kan også finne programmer som automatiskt lager bildene. Og det fins programmer som FRAPS til å filme spill, og Hero Screenrecorder for å filme vanlig skjerm.

Lenke til kommentar
Er det noe vits i å bytte fra Photoshop 7.0 til Photoshop CS?

Noen store forskjeller?

6116167[/snapback]

Hvis du først skal bytte kan du like godt hoppe på CS2 med det samme. Det er ganske mange forskjeller, og en del kjekke verktøy du fort blir glad i. Spot healing brush, vanishing point, lens correction og alskens.

btw, hvor lenge har dere holdt på med PS?

6116897[/snapback]

Ca 2 år, tror jeg. Det første året var mer useriøst. Bruke liquify på bilder av kjente og sånt. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...