Sti4n Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Du legger bare en egen layer med rød fargetone, og en med blå fargetone og drar de litt frahverandre Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) *LeiteFebrilsk* Mener at søstra mi hadde denna Småspioner i 3D filmen her et sted.. Forklaringen til Supah89 var jo ganske grei da! Endret 5. oktober 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har shrek 3D, selve filmen er ikke noe og skryte av, men det fulgte med 4 par 3D briller Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Laget et her i full fart, klokka er halv 2 så fargene ble ikke helt riktig, men hvis man har 3d briller så føler man virkelig at det er 3d.. 3d: orginal: Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har ikke 3d-brillene mine i nærheten, men det ser ut til at noen har misforstått hvordan slike bilder lages. Det holder ikke med ett bilde, der du lager ett rødt og et blått layer og drar dem frahverandre. Du må ha to bilder, der det ene bildet er tatt med kameraet flyttet litt til siden, så kan du legge dem over hverandre, ett rødt og ett grønt/blått. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Tenkte jeg kunne presentere ett bilde til Yup du har rett, jeg kjedet meg som faen før jeg begynte å tegne noe som dette... Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Så ikke jeg hadde gjort helt riktig... Fant en side med en tut... Som sagt var jeg ganske trøtt... Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) lagte en Wallpaper ble ganske fornøyd fikset bilde oppløsningen Endret 6. oktober 2005 av Cheese_king Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 lagte en Wallpaper ble ganske fornøyd Kjører du den oppløsningen eller er det ikke full screen wallpaper? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 ops 1280-1024 er det jeg bruker sjønner ingenting Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Så ikke jeg hadde gjort helt riktig... Fant en side med en tut... Som sagt var jeg ganske trøtt... Det var den jeg brukte ja Funker knallbra det er en veldig "imponerende" effekt å vise frem Ellers så driver jeg svært lite å lager "brife" bilder foressten, men har en del signaturer på min gamle side: i-Gundrosen.com Men jeg har blitt svært fasinert over "custom covers" for tiden å lager masse cover jeg poster på sider som f.eks. :Generetic, maDVD(merk at man må enten vise seg "god nok" eller betale for å få tilgang til begge disse sidene, jeg bevisste meg selvsagt verdig, gidder ikke å betale ) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Mye nice her ja Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Nåå! Hva synes dere? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Woha det var ganske stilig, ser ut som om blodet spruter i alle retninger! Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 *Noterer meg denne tråden for framtidig bruk * Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Takker og bukker Jeg kalte den "BloBad" jeg Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 har du link til TUT eller? kansje den er hjemme produsert men da kan du kansje si hva du gjore? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Vent litt så skal jeg finne Tutotialen. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Her er linken: http://infinity.neoncube.net/index.php?page=spiralfx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå