Mr.Anki Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Noen som kan anbefale meg en enkel tutorial til noen bilde effekter? Helst på nosk. (har norsk Photoshop) mvh anki Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Ta ein tur innom Programvareskolen og sjå gjennom dei ulike tutorialane der. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hm.. alt begynnte med tutorialen HER Men det ble til... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Heisann! Er det noen her som klarer å gjøre dette til en skitten arbeider så hadde jeg vært kjempe takknemmelig. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Heisann! Er det noen her som klarer å gjøre dette til en skitten arbeider så hadde jeg vært kjempe takknemmelig. http://i24.photobucket.com/albums/c45/dagg...erRedigert2.jpg Ikke for å virke kravstor her, men du skulle ikke ha et bilde i litt bedre oppløsning liggende? Kunne tenkt meg å gjøre et forsøk, men jeg anser størrelsen som litt i det minste laget for slikt arbeid. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Ikke for å virke kravstor her, men du skulle ikke ha et bilde i litt bedre oppløsning liggende? Kunne tenkt meg å gjøre et forsøk, men jeg anser størrelsen som litt i det minste laget for slikt arbeid. 5981172[/snapback] Den blir automatisk resized i photobucket. Har et bilde med større oppløsning men da trenger jeg et sted å laste den opp. Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Er ganske nybegynner i photoshop. Dette med wind og sånn synes jeg var vanskelig Etter at jeg har tatt dette windgreiene på left og right blir teksten ganske uleselig Det blir så mye striper Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Er ganske nybegynner i photoshop. Dette med wind og sånn synes jeg var vanskelig Etter at jeg har tatt dette windgreiene på left og right blir teksten ganske uleselig Det blir så mye striper 5981344[/snapback] kopier tekstlaget for så å gjøre det med wind. Sett så det nye lagets blending option (over lagene) til overlay eller noe lignende der som passer. Det burde hjelpe. du kan også legge det orginale laget over det "wind" laget. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Den blir automatisk resized i photobucket. Har et bilde med større oppløsning men da trenger jeg et sted å laste den opp. Hva med imageshack, eller forumets egen opplastingsfunksjon?Eller trenger du enda større lagringskapasitet? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Prøver på forumet's her jeg.. Lenke til kommentar
dark_panter Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 hva synes dere om denne PS: klikk på bildet for å få det i full størrelse og jeg tar gjærne mot krittik, så ikke vær redde for å si no Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Det var veldig veldig fint dark Panter......kunne tenke meg at det ville sett enda bedre ut viss siluett treet hadde vert enda større. Men meget meget nice Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Dessuten kunne du hatt littegrann blur på treet Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Prøvde meg på den skitten arbeider greia jeg... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Kjempe stilig. Takk! Hva slags verktøy? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Burn-tool sikkert Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Tja, litt av det jeg har drevet med denne uka: Bare no jeg heiv sammen mens jeg ventet på å bli trøtt Litt samme greia som med bildet av meg selv, tidsfordriv kalles det så pent No kompiser skal starte råneklubb ellerno slikt ekkelt Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 hvordan lagde du det bildet i mitten, kan litt, men det så veldig nice ut. Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det er fire bilder, ergo fins det ingen midten.. Men om du mener bilen så regner jeg med at han brukte filter - poster edges (tror det heter noe sånt) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Kanskje han mente på den smiliyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå