Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pen skrift og bakgrunn, spesielt bakgrunnen. Hodet kunne kanskje vært litt mindre, så litt rart ut med øynene helt opp i kanten.

Synes det har blitt en del "sigger" i denne tråden i det siste, hva med å lage en tråd der vi kan vise fram våre sigger til hverandre og få kritikk/skryt osv.?

Lenke til kommentar
Pen skrift og bakgrunn, spesielt bakgrunnen. Hodet kunne kanskje vært litt mindre, så litt rart ut med øynene helt opp i kanten.

Synes det har blitt en del "sigger" i denne tråden i det siste, hva med å lage en tråd der vi kan vise fram våre sigger til hverandre og få kritikk/skryt osv.?

5917035[/snapback]

Jai skal gjøre det!

(takk, forresten)

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar
Alphanull har noen veldig pene abstract brushpacks, i de fleste av mine sigs bruker jeg Alphanull brushes. I siggen Acolyt3 postet litt over brukte jeg en av hans pakker, så han er absolutt et godt forslag. Alternativt kan du jo gå hit og browse gjennom noen av de nyeste, eller gå hit for favorittene til folk flest (begge sidene er fra www.deviantart.com
Lenke til kommentar

Hm, Dentro, hva er det du har laget i det bildet egentlig? Finner det litt tvilsomt at du har laget absolutt alt i bildet :p

Ny sig:

Blaze.jpg

hei acolyte: hvordan fikk du litt sånn røff type. (hvite flekker på bildet, på en måte)

er sånn passe god i photoshop (kan standard + litt annet)

og hvis noen vet: hva er standard størrelsen på sig? pixel?

5923694[/snapback]

Han har fått det sånn ved å laste ned brushes fra www.deviantart.com

Standard størrelse er vel smak og behag for den enkelte, men alt fra 250-400 i lengde og ca 110-180 i høyde/bredde er vel standard i pixler ;)

Det er ofte de små signaturene med ganske lavt i både lengde og høyde ser vel best ut, hvis du lager signaturen for stor blir det ofte mye tomrom du ikke får fylt opp ;)

Om det er noe du vil vite om signaturer kan du bare spørre meg om du vil, Acolyte er fetteren min og jeg har drevet med signaturer og Photoshop en god stund lengre enn han.

Unnskyld Acolyte for at jeg spurte på et spørsmål som var til deg men jeg klarte ikke stå imot :wee:

Endret av Pressure
Lenke til kommentar

Fant den igår, og fikk så lyst til å få en dom på den da :!:

Har lagd den selv, og er bare delvis lagd i photoshop. Bildet i midten har jeg fjernet litt da dette bare var ei jente, samt mailen min oppe til høyre er forstyrret :p

post-29887-1145107412_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...