The Norwegian Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Denne lagde fettern min. På 5 minutter. han er veldig spent på kommentarer. Og jeg er veldig fan av hans arbeid Lenke til kommentar
Reached Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Denne lagde fettern min. På 5 minutter. han er veldig spent på kommentarer. Og jeg er veldig fan av hans arbeid 5916892[/snapback] WoW, på 5 min?! Det var skikkelig bra på så liten tid Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Pen skrift og bakgrunn, spesielt bakgrunnen. Hodet kunne kanskje vært litt mindre, så litt rart ut med øynene helt opp i kanten. Synes det har blitt en del "sigger" i denne tråden i det siste, hva med å lage en tråd der vi kan vise fram våre sigger til hverandre og få kritikk/skryt osv.? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Pen skrift og bakgrunn, spesielt bakgrunnen. Hodet kunne kanskje vært litt mindre, så litt rart ut med øynene helt opp i kanten. Synes det har blitt en del "sigger" i denne tråden i det siste, hva med å lage en tråd der vi kan vise fram våre sigger til hverandre og få kritikk/skryt osv.? 5917035[/snapback] Jai skal gjøre det! (takk, forresten) Endret 13. april 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Noen som har link til noen pene abstract brushpacks? Må funke til PS 7.0. Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Alphanull har noen veldig pene abstract brushpacks, i de fleste av mine sigs bruker jeg Alphanull brushes. I siggen Acolyt3 postet litt over brukte jeg en av hans pakker, så han er absolutt et godt forslag. Alternativt kan du jo gå hit og browse gjennom noen av de nyeste, eller gå hit for favorittene til folk flest (begge sidene er fra www.deviantart.com Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Kose på sin nye photoshop-lagde avatar. Takker Jacko for stroken! Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Litt photoshop fra meg... Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 hei acolyte: hvordan fikk du litt sånn røff type. (hvite flekker på bildet, på en måte) er sånn passe god i photoshop (kan standard + litt annet) og hvis noen vet: hva er standard størrelsen på sig? pixel? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Kul den dentro. Kjeda meg: Endret 15. april 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Hm, Dentro, hva er det du har laget i det bildet egentlig? Finner det litt tvilsomt at du har laget absolutt alt i bildet Ny sig: hei acolyte: hvordan fikk du litt sånn røff type. (hvite flekker på bildet, på en måte) er sånn passe god i photoshop (kan standard + litt annet) og hvis noen vet: hva er standard størrelsen på sig? pixel? 5923694[/snapback] Han har fått det sånn ved å laste ned brushes fra www.deviantart.com Standard størrelse er vel smak og behag for den enkelte, men alt fra 250-400 i lengde og ca 110-180 i høyde/bredde er vel standard i pixler Det er ofte de små signaturene med ganske lavt i både lengde og høyde ser vel best ut, hvis du lager signaturen for stor blir det ofte mye tomrom du ikke får fylt opp Om det er noe du vil vite om signaturer kan du bare spørre meg om du vil, Acolyte er fetteren min og jeg har drevet med signaturer og Photoshop en god stund lengre enn han. Unnskyld Acolyte for at jeg spurte på et spørsmål som var til deg men jeg klarte ikke stå imot Endret 15. april 2006 av Pressure Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hm, Dentro, hva er det du har laget i det bildet egentlig? Finner det litt tvilsomt at du har laget absolutt alt i bildet Jeg gjetter på månen, renderen, ringene rundt føttene, samt skyggen på bunnen av bassenget? Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 takk for svar. bra signaturer. bigjackw: hahaha Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 bigjackw: hahaha 5924171[/snapback] Alle sitter vel å venter på hva som kommer Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Noen som kunne tenke seg å rate den første wallpaperen jeg lagde? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Fant den igår, og fikk så lyst til å få en dom på den da :!: Har lagd den selv, og er bare delvis lagd i photoshop. Bildet i midten har jeg fjernet litt da dette bare var ei jente, samt mailen min oppe til høyre er forstyrret Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Kan ikke si jeg ble imponert Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Men det er vel potensiale der? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Du kunne satt den sammen i Paint og liksom... Du har ikke gjort noe spessielt selv egentlig, utenom å sette mange bilder sammen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå