.tomf Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Fant tutorialen under "5 random tutorials" på good-tutorials.com. Husker hva den heter, men søk litt etter ting som "explosive" og lignende, så finner dere den sikkert. Endret 5. april 2006 av TomFu Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ok. Det lærte jeg meg litt selv. Men i så fall så er det en tutorial i denne tråden fra før av, nemlig post nr. 10: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=4849551 5869558[/snapback] Takker.. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg har et spørsmål, Hvordan lagrer man et bilde uten at det blir en photoshop fil? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Trykk CTRL+ALT+SHIFT+S på tastaturet. Edit: Eller gå på File>Save For Web Endret 6. april 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Ikkje nødvendigvis. Om du lagrer på "vanleg" måte, File --> Save as, so kan du velge mellom ulike format i feltet nedanfor der du skriv inn namn. Det står "Format:" framfor det. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Jo da...men da får man ikke en forhåndsvisning om hvordan det blir på de forskjellige formatene Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Takk for Hjelpen, Begge to Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jo da...men da får man ikke en forhåndsvisning om hvordan det blir på de forskjellige formatene Naturligvis ikke, men jeg kan ikke se at det skulle bety noe med mindre du skal lagre bildene for web, eller visse spesifikke formål som krever at du må finjustere komprimering/kvalitets-forholdet på bildet(ene), eller få et visuelt inntrykk av de forskjellige formatenes egenskaper. Save for Web funksjonen inneholder bare et fåtall av bildeformater, så å anbefale å lagre alle bilder med denne funksjonen er ikke på noen måte klokt, etter min mening. Hvilket format du skal lagre bildet i avhenger av mange faktorer, og her må man velge etter hva som er aktuelt for det spesifikke formål. Allikevel vil jeg anbefale å alltid lagre en .psd fil i tillegg til eventuelle andre formater, slik at man har en backup å gå tilbake til om det skulle være nødvendig. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Lagde disse akuratt nå. Hva synes dere? Endret 6. april 2006 av Adey Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Ble kul den, bare det at den A-en er litt vanskelig å se. Edit: den røde altså. Endret 6. april 2006 av Luzifer Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 likte best den blåe... her er noe jeg lekte meg litt med Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 hvordan fikk du til dei røde "flekkene" Cheese_king? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Disse bildene har ei venninne av meg laget. ^^ Synes hun er flink jeg Endret 6. april 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 likte best den blåe...her er noe jeg lekte meg litt med 5880026[/snapback] først merket jeg et området hvor jeg ville ha blodet, også fyllte jeg det med rød farge også brukte jeg smudge for å få en mer "dryppende" effekt.. kan vel også legge ut orginal bilde Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Lagde et nytt webdesign: Trykk her Endret 7. april 2006 av tommyeggen Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 syns bagrunns fargen på menyen kunne sjiftes.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Enig, den blåfargen er litt mer 'lystig' en resten av fargene i templaten. Ville også fjernet den regnbuen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hadde vært bedre med en mørkere grønnfarge, og en litt mørkere header. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå