SideburnsKongen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 hvordan animasjoner? for flash er jo genialt på det området... har aldri testa PS på det området så skal ikke si noe om de to programmene mot hverandre. 5860751[/snapback] Ok, takk.. Har bare sett mange som har postet animasjoner (Bevegelige bilder) her.. Så bare lurte på om det er vanskelig liksom.. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Et av de første bilde jeg lager opp fra bunn..Jeg veit det blei skikkelig dårlig.. 5860214[/snapback] Jeg hadde ikke klart å lagd det, men likte ikke den effekten du hadde lagt over gresset m.m. Men du er på god vei da! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Et av de første bilde jeg lager opp fra bunn..Jeg veit det blei skikkelig dårlig.. 5860214[/snapback] Jeg hadde ikke klart å lagd det, men likte ikke den effekten du hadde lagt over gresset m.m. Men du er på god vei da! 5860929[/snapback] La på den effekten på gresset for at det skulle se mørkere ut, pga det er natta.. Men kunne nok brukt en annen effekt til det kanskje.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg prøvde den, men det virka ikke som det funka. Jeg får prøve igjen Takk 5860322[/snapback] Du må markere teksten som skal endres da. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 LOL, tror du jeg er helt n00b eller? Det funka ikke første gangen på noen store ord. Da jeg prøvde det på et avsnitt med mindre ord, funka det. Takk igjen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 hvordan animasjoner? for flash er jo genialt på det området... har aldri testa PS på det området så skal ikke si noe om de to programmene mot hverandre. 5860751[/snapback] Ok, takk.. Har bare sett mange som har postet animasjoner (Bevegelige bilder) her.. Så bare lurte på om det er vanskelig liksom.. For å lage animerte .gif bilder kan du bruke programmet ImageReady fra Adobe®. Animasjonen kan du f. eks lage i ferdig i Photoshop, med et layer for hver frame, som du deretter setter sammen i ImageReady og lagrer som .gif. Å lage .gif animasjoner er ikke særlig vanskelig, det krever bare litt tålmodighet. Merk at det finnes andre og mer egnete medier for animering, slik som det overnevnte flash, som gir et mye større rom for kreativ utfoldelse. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Wee jeg har lært her i denne tråden Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 BigJackW: Tut på de første bildene du la ut? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Mine to siste bilder, en signatur og et jeg lagde for fun. Endret 3. april 2006 av TomFu Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Likte veldig godt det til høyre. Har du lagd eksplosjonen selv, eller er den rappet fra et sted? Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 likte også det bildet til høyre. Lurer på det samme som han^^ Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Den til høyre var veldig fint gjennomført.. Men har du lagd den selv da? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Må innrømme at jeg brukte en tutorial til eksplosjonen. Brukte den bare som utgangspunkt da, hadde ikke sett (i min mening) like bra ut hvis jeg hadde fulgt tutorialen til punkt og prikke. Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Gi link til tutorial da.. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 BigJackW: Tut på de første bildene du la ut? 5863037[/snapback] Hvilke bilder mener du på? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 BigJackW: Tut på de første bildene du la ut? 5863037[/snapback] Hvilke bilder mener du på? 5869185[/snapback] De første bildene du postet i tråden.. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Ok. Det lærte jeg meg litt selv. Men i så fall så er det en tutorial i denne tråden fra før av, nemlig post nr. 10: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=4849551 Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Mine to siste bilder, en signatur og et jeg lagde for fun. 5864053[/snapback] Kul effekt. Mener at jeg så den på en eller annen tutorialside, men finner den ikke. Legge ut link, kanskje? Hadde vært morsomt å ha en lignende greie i noe jeg driver med her. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 w00t! nå har jeg fått photoshop cs2! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hehe, TomFu vil kanskje ikke røpe yrkeshemmelighetene sine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå