iNeo Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hehe. Da er det vist ingen håp for deg... Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Hva synes dere om disse noen av disse photoshop bildene jeg har laget? Her Gå til galleri og Photoshop PS. konstruktiv tilbakemelding ønskes. Endret 8. mars 2006 av Milt Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Som jeg har sagt tidligere, men som jeg ikke fikk svar på... Hvordan legger jeg til bilder i et bilde som jeg har laget? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Som jeg har sagt tidligere, men som jeg ikke fikk svar på... Hvordan legger jeg til bilder i et bilde som jeg har laget? 5722515[/snapback] Det finnes to måter. Viss det er allerede et lag. (eventuelt dobbelklikk på bakgrunnslaget eller noe slikt) så drar bilde over til det andre bilde. Eller du kan ta laget og dra det over til det andre bilde Eller så kan du trykke CTRL+A så CTRL+C for så gå over til den andre bilde og trykke CTRL+V Der har du et par måter. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 The incredable Pen tool Håper noen får noe ut av den. og Fargoth :!: :!: :!: 5718681[/snapback] Takk... det hjalp litt, men pokker! de J**** strekene som kommer opp og de buene den lager! HEL**** prøver på en av de enkleste tutorialene på den ene siden! Greier jeg det?? Nei! 5718873[/snapback] husk at det er forskjell på å holde museknappen inne mellom hvert punkt og bare trykke for å plassere ut punktene Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Som jeg har sagt tidligere, men som jeg ikke fikk svar på... Hvordan legger jeg til bilder i et bilde som jeg har laget? 5722515[/snapback] Hvordan legger jeg til bilde? 5712116[/snapback] http://www.good-tutorials.com/search/categ...effects/picture Her er "et par" tut's for "picture in text" 5712368[/snapback] Lenke til kommentar
cmi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 The incredable Pen tool Håper noen får noe ut av den. og Fargoth :!: :!: :!: 5718681[/snapback] Takk... det hjalp litt, men pokker! de J**** strekene som kommer opp og de buene den lager! HEL**** prøver på en av de enkleste tutorialene på den ene siden! Greier jeg det?? Nei! 5718873[/snapback] husk at det er forskjell på å holde museknappen inne mellom hvert punkt og bare trykke for å plassere ut punktene 5722664[/snapback] Ja, får prøve litt igjen idag Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Pen tool i Photoshop er kanskje det verste jeg har vært borti etter at jeg begynte å jobbe en del i Illustrator. Mye mindre intuitivt enn Illustrator.. Men det kommer vel av at man gjerne har tilgang til begge deler om man jobber som grafisk designer, og gjerne jobber med en kombinasjon av de to programmene, i hvertfall gjør jeg det. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Sier du det fins en bedre metode?? Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Måtte liksom bare lage noe i Photoshop Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det der var tøft. (Hørt om resize?) Jeg venter på tutorial på hjemmesiden din Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hehe, jeg bare slengte sammen noe så jeg tror ikke det kommer en tutotial på hjemmesiden min nei.. Jeg har jo 1280 x 1024 i oppløsning, så, tror ikke jeg trenger resize for min del Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Jeg bare laget noe :!: Endret 9. mars 2006 av tommyeggen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det var litt stilig. Keep on going! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Sier du det fins en bedre metode?? 5727213[/snapback] Jeg sier at hvis du har muligheten ville jeg brukt en kombinasjon av Adobe Illustrator og Photoshop, istedet for å sitte og knote med det - etter min mening - håpløse Pen Tool i Photoshop.. Hjelper også på en del med tanke på forståelse for vektorgrafikk o.l. også... Lenke til kommentar
cmi Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Sier du det fins en bedre metode?? 5727213[/snapback] Jeg sier at hvis du har muligheten ville jeg brukt en kombinasjon av Adobe Illustrator og Photoshop, istedet for å sitte og knote med det - etter min mening - håpløse Pen Tool i Photoshop.. Hjelper også på en del med tanke på forståelse for vektorgrafikk o.l. også... 5729657[/snapback] Okey! Får prøve dette i morgen... orker ikke innstalere illustrator nå Lenke til kommentar
Reached Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Lagde meg en signatur til ^^ Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Siggen var kul den, men litt for stor til å være en signatur ? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Noen som vet hvordan man lager en egen brush, hvor man kan definere hardnes-en på kantene? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) For å lage brush lager du brushen i eit transparent dokkument i photshop og markerer selve brushen og går til Edit>Define brush preset Endret 11. mars 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå