Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

Som jeg har sagt tidligere, men som jeg ikke fikk svar på... Hvordan legger jeg til bilder i et bilde som jeg har laget?

Lenke til kommentar
Som jeg har sagt tidligere, men som jeg ikke fikk svar på... Hvordan legger jeg til bilder i et bilde som jeg har laget?

5722515[/snapback]

Det finnes to måter. Viss det er allerede et lag. (eventuelt dobbelklikk på bakgrunnslaget eller noe slikt) så drar bilde over til det andre bilde. Eller du kan ta laget og dra det over til det andre bilde

Eller så kan du trykke CTRL+A så CTRL+C for så gå over til den andre bilde og trykke CTRL+V

Der har du et par måter.

Lenke til kommentar
The incredable Pen tool

Håper noen får noe ut av den.

og Fargoth

:!:  :!:  :!:

5718681[/snapback]

Takk... det hjalp litt, men pokker! de J**** strekene som kommer opp og de buene den lager! HEL**** prøver på en av de enkleste tutorialene på den ene siden! Greier jeg det?? Nei! :wallbash:

5718873[/snapback]

husk at det er forskjell på å holde museknappen inne mellom hvert punkt og bare trykke for å plassere ut punktene :thumbup:

Lenke til kommentar
The incredable Pen tool

Håper noen får noe ut av den.

og Fargoth

:!:  :!:  :!:

5718681[/snapback]

Takk... det hjalp litt, men pokker! de J**** strekene som kommer opp og de buene den lager! HEL**** prøver på en av de enkleste tutorialene på den ene siden! Greier jeg det?? Nei! :wallbash:

5718873[/snapback]

husk at det er forskjell på å holde museknappen inne mellom hvert punkt og bare trykke for å plassere ut punktene :thumbup:

5722664[/snapback]

Ja, får prøve litt igjen idag :)

Lenke til kommentar

Pen tool i Photoshop er kanskje det verste jeg har vært borti etter at jeg

begynte å jobbe en del i Illustrator. Mye mindre intuitivt enn Illustrator.. Men

det kommer vel av at man gjerne har tilgang til begge deler om man jobber

som grafisk designer, og gjerne jobber med en kombinasjon av de to

programmene, i hvertfall gjør jeg det.

Lenke til kommentar
Sier du det fins en bedre metode??

5727213[/snapback]

Jeg sier at hvis du har muligheten ville jeg brukt en kombinasjon av Adobe Illustrator

og Photoshop, istedet for å sitte og knote med det - etter min mening - håpløse Pen

Tool i Photoshop.. Hjelper også på en del med tanke på forståelse for vektorgrafikk o.l.

også...

Lenke til kommentar
Sier du det fins en bedre metode??

5727213[/snapback]

Jeg sier at hvis du har muligheten ville jeg brukt en kombinasjon av Adobe Illustrator

og Photoshop, istedet for å sitte og knote med det - etter min mening - håpløse Pen

Tool i Photoshop.. Hjelper også på en del med tanke på forståelse for vektorgrafikk o.l.

også...

5729657[/snapback]

Okey!

Får prøve dette i morgen... orker ikke innstalere illustrator nå :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...