Reached Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Har sittet med Photoshop en liten stund og prøvd å lage en flott signatur. Men dette er litt vanskelig med tanke på at det er første gang jeg bruker Photoshop. Men med hjelp av noen gode tutorials og litt fantasi klarte jeg å komme med dette: Og Kommentarer og tips ville vært kjempeflott ^^ Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ganske stilig, hodet kunne ha vært litt større syns jeg, men det er min mening. Hvordan fikk du animasjonen ut i gif.? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Brukte Gradient tool med en Radiant gradient og satte oppacity på 0 over øyet. Så gikk jeg til Imageready og lagde animasjon. Tror det er en Tutorial her et sted men jeg gjorde det ikke akkurat sånn. http://s3.invisionfree.com/Obscured_Graphi...p?showtopic=228 Endret 7. mars 2006 av Ade Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Prøv å lag "spraket" i teksten, slik at det bare går én vei. Kunne også prøvd å hatt litt variasjon i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg syntes at den var kjempefin Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hvordan kan man legge til lyd i en animasjon? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har sittet med Photoshop en liten stund og prøvd å lage en flott signatur. Men dette er litt vanskelig med tanke på at det er første gang jeg bruker Photoshop. Men med hjelp av noen gode tutorials og litt fantasi klarte jeg å komme med dette: Og Kommentarer og tips ville vært kjempeflott ^^ 5712792[/snapback] Ganske kjedelig med en dårlig render.. teksten var bra men BG kunne trengt litt mer farger Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 http://www.sindrejibb.frac.dk/div/nollie/bilder.htm Noen som kan se på denne linken? Hvilken logo synes dere er best? Dette er bare noen utkast. Si hvilket du synes er best, og hva du synes skulle vært gjort med det. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg synes nr. 1 og nr. 5 var best av de der... Og jeg må innrømme at jeg ikke likte fargene... Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 OK, takk. Er så sinnsykt usikker på hva jeg vil gjøre med dem, og hvilket:D Liker de med GRÅ N litt, og. Spesielt det nederste kanskje. Men som sagt, er så usikker. Så vil gjerne vite hvordan publikum ser det. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Eller hva med en av disse? Denne: Bilde 1 Eller den: Bilde 2 ?? I forhold til resten på www.sindrejibb.frac.dk/div/nollie/bilder.htm? Endret 7. mars 2006 av sindrejibb Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Eller hva med en av disse? Denne: Bilde 1 Eller den: Bilde 2 ?? I forhold til resten på www.sindrejibb.frac.dk/div/nollie/bilder.htm? 5716008[/snapback] like nr 1 best. men kanskje lage n'en litt mindre? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Får assosiasjoner til en helt annen logo med den N-en, vet ikke hva det er men Lenke til kommentar
cmi Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har lyst og lage noe fun i photshop jeg og men fantasien er død som i en grav. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Den "pen tool" dritten kunne gått og lagt seg!! Noen som kan forklare hvordan man kan bruke den til og lage det som er på dette bilde Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Deilig hva? 5715881[/snapback] Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 The incredable Pen tool Håper noen får noe ut av den. og Fargoth :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hahaha, sjekk kommentarene! :-p Lenke til kommentar
cmi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 The incredable Pen tool Håper noen får noe ut av den. og Fargoth :!: :!: :!: 5718681[/snapback] Takk... det hjalp litt, men pokker! de J**** strekene som kommer opp og de buene den lager! HEL**** prøver på en av de enkleste tutorialene på den ene siden! Greier jeg det?? Nei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå