Bromlexl Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hvordan i det innerste revehiet greier dere dette?? 5705956[/snapback] Vel overlay er din venn Ellers kan jeg anta at fargoth har brukt litt brushes og klippet og limt inn en del fra andre bilder. For så å blende det inn på en bra måte. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Tingen er at det egentlig er veldig lett, skal love deg du blir overrasket om hvor lett det egentlig er! Eneste er at du måte vite hvordan du gjør dette, og dette har vi google til, gå å søk på PS tutorials! Da har du allerede kommet deg, nesten, i mål! : Lenke til kommentar
cmi Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Tingen er at det egentlig er veldig lett, skal love deg du blir overrasket om hvor lett det egentlig er! Eneste er at du måte vite hvordan du gjør dette, og dette har vi google til, gå å søk på PS tutorials! Da har du allerede kommet deg, nesten, i mål! : 5705994[/snapback] Har dritt mange sider på Bookmark med tutorial.. hva kalles dette dere driver med?? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg bare lager noe jeg Bruker ikke toturials Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Aldri brukt tutorials jeg heller. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Selvfølgelig har dere brukt tutorials, alle har gjort det en gang! Men når du kan programmet godt nok, trenger du selvfølgelig ikke å bruke tutorials Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg har ikke brukt tutorials, men jeg hadde mediefag som valgfag på vgs hvor vi hadde et par timer hvor læreren snakka om ulike funksjoner. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ikke alle har brukt det nei, noen lærer faktisk selv Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hehhe, den e' god! Fargoth, kommer den nye versjonen uten gresset eller? Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Dritbra laget..Hvilket filter brukte du for å få bort sminken.bare kødder.. Veldig bra.. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 For alle folk som kan PS skikkelig, vet vel hvor lett det jeg gjorde er ... Men takk for responsen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg synst du heller burde lage noen kutt og slikt, nå ser det ut som du er sminka Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hehhe, den e' god! Fargoth, kommer den nye versjonen uten gresset eller? 5708494[/snapback] Was? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 noen som vet hvordan jeg klarer å lage tekst som ser ut som denne? http://www.d.umn.edu/cs/logo.jpg Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 1. Lag bokstavene, velg stor størrelse på fonten. 2. Legg det bildet du vil ha over bokstavene. 3. Gå tilbake til "bokstav-layeren", og bruk Magic Tool. 4. Trykk på "delete" 5. Høyreklikk på bilde-layeren, og velg Blending tool -> Stroke -> Velg farge osv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hvordan legger jeg til bilde? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Les denne artikkelen frå akam.no: http://www.akam.no/guide/bilderedigering/h...g_-layers-/6951 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 http://www.good-tutorials.com/search/categ...effects/picture Her er "et par" tut's for "picture in text" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå