BigJackW Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Send det til Adobe 5668962[/snapback] Please don't Stygg skrivefeil er det der også... 5669857[/snapback] Hvor er skrivefeil?? Endret 26. februar 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Send det til Adobe 5668962[/snapback] Skal se på det Kult, men noe skurrer på høyre side. Adobe photoshop, adobe imageready osv 5669526[/snapback] Hvordan brukde jeg ha det da? den ble veldig bra 5670139[/snapback] Jo takk Endret 26. februar 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Her: http://htt://example.com' target='_blank'> Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Proffesjonal ja....i know. Var meningen at jeg skulle bruke den selv først Nei da...hehe Men jeg ska gjøre det om i morgen.. Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 15 høyre klikk inne i det markerte ommrådettrykk på invert selected mrX 4849551[/snapback] Det gikk ikke for meg!? Får bare opp: Fit on Screen Actual Size Print Size Hjelp meg please! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 En av mine beste signaturer: Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei, jeg er ganske ny med Photoshop og har sett på en del bilder som dere har laget og jeg lurer på hvordan man kan lage så det kommer sånn "flash" fra bildet eller hva det nå enn kalles Kan noen vise meg en guide eller fortelle meg? Takk på forhånd og veldig kule bilder dere har lage Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 En av mine beste signaturer: 5693663[/snapback] Jeg likte den der veldig bra! ikke noe du trenger å fikse på etter min mening! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei, jeg er ganske ny med Photoshop og har sett på en del bilder som dere har laget og jeg lurer på hvordan man kan lage så det kommer sånn "flash" fra bildet eller hva det nå enn kalles Kan noen vise meg en guide eller fortelle meg? Takk på forhånd og veldig kule bilder dere har lage 5694078[/snapback] Hvis du søker på google "<det du leter etter> photoshop tutorial" - uten ""-, så finner du mange gode tutorials. Her er en til flashlight http://www.pslover.com/click/6059 Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det jeg mente var sånn glinsende effekt som F.eks på dette bildet: Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 først lager du en layer for det du skal ha flash på, feks, teksten og "vinduene" på roboten. så legger du den layeren underst og lager en ny layer over. lag en hvit stripe-gradient på den layeren som går ut til transparent. sett den layeren inntil venstre kant og kos deg med image ready som ligger nederst i verktøyboksen. (orker ikke forklare mer) Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Er vel ikke verre enn å flytte en gradient fra venstre til høyre, og bruke teksten og vinduene som maske... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Fikk svar =) 14 14 14 Endret 3. mars 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei jeg har tenkt til å lage min egen Signatur og jeg trenger noen kule brushes. kan noen linke en side hvor man kan downloade eller skaffe brushes? takk =) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Her kan du finne masse brushes Lenke til kommentar
Reached Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Har nå kommet litt underveis på signaturen min men jeg trenger hjelpe til å erstatte noe på figuren jeg skal ha. Det er fra World of Warcraft der hvor Night elfs har lysende gule øyne som Blizzard lagde dårlig.. så jeg har lyst til å gjenskape lyset bedre med photoshop. tror du at jeg kan prøve å replasere de lysende øynene med vanlige øyne fra en anne figur. kan noen beskrive hvordan? takk Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Noen som har lyst til å leke litt med dette bildet? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Det var det jeg fikk til Lenke til kommentar
cmi Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 hvordan parrer jeg 2 layere?? har problemer med og få 2 skrifter der jeg skal ha de, og etter det skal jeg ha de smamen i 1 uten og få 2 layers... hvordan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå