InsertNumLock Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Tror det gikk ca halvannen time. Det er nå 3 bilder i tilegg til orginalen. Forøvrig så flyr tiden når jeg driver å arbeider, så er ikke helt sikker på hvor lang tid det tok. Burde vært en teller som går når dokumentet er åpent i PS. 1 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Noen som har noe bra utstyr ala tegnebrett å anbefale til bruk i Photoshop? Bruker Mac hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Wacom Intuos 5 er absolutt å anbefale. 1 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Bruker Intous 4 Large og er knallfornøyd 1 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Takker for gode tips Noen her som benytter seg av Actions? Leter etter fine Vintage actions! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Lenge siden det har vært aktivitet her, men jeg prøver allikevel. Hvorfor er det så vanskelig få slike bilder tilbake til normalt slik at det blir "usensurert"? Altså, personen på bildet er Christopher Neil, en barneovergriper som hadde mange bilder av overgrep av barn med sensur av eget ansikt. Tyske dataeksperter brukte lang tid på å avdekke bildene for å finne identiten på personen. Er dette virkelig den beste måten å skjule eller endre et bilde på? Er det bedre å kutte ansiktet eller tegne over ansiktet slik at det aldri kan identifiseres? Eller finnes det andre metoder? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Uten å ha testet selv, jeg ville vel tro 'displacement' metoder som bare flytter pixeler er dårligere metoder enn å fjerne dem. Sterk blur eller å tegne en svart firkant rundt ansiktet fjerner de fleste pixeler, som burde fungere ganske bra. Hvis man ikke sletter informasjonen i pixelene men bare flytter dem rundt så kan man i teorien reversere prossesen ved å flytte pixelen tilbake. Igjen, uten å ha testet Endret 21. august 2013 av b3ta Lenke til kommentar
Suic Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Trenger litt hjelp her .. Er ikke så alt for flink med PS så ikke døm! Høres ganske simpelt ut, men jeg får ikke bytta farger på skriften. Det blir bare hvit/svart/grått. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Når du starter et nytt dokument har du mulighet til å velge fargemodus(Heter Color mode på engelsk) Denne står på grå/grey istedetfor RGB. 1 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Når du starter et nytt dokument har du mulighet til å velge fargemodus(Heter Color mode på engelsk) Denne står på grå/grey istedetfor RGB. Se derja! Takk! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Har laget en etikett i Photoshop som kan brukes på egetbrygget øl. Hvordan kan jeg bestemme hvilken størrelse på utskrifter og få flest mulig etiketter på en og samme utskrift? Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Har laget en etikett i Photoshop som kan brukes på egetbrygget øl. Hvordan kan jeg bestemme hvilken størrelse på utskrifter og få flest mulig etiketter på en og samme utskrift? Opprett blankt dokument med de eksakte målene du har på arkene du skal printe på. Så kopierer og plasserer du antall labler optimalt på dette dokumentet Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Noen som har en oversikt over de vanligste snarveiene i Photoshop CC og LR. Jeg husker jeg hadde noe slikt for en stund tilbake. Endret 21. september 2014 av Substitute Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har laget meg en rund logo og plassert en tekst som går i sirkel rundt. Men på undersiden blir teksten oppned, er det noen mulighet for at jeg kan speile/snu teksten på undersiden? Lenke til kommentar
Huxy Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Eneste jeg kommer på er at du lager den delen som blir feil vei på et nytt lag. Da kan du endre denne uten at du endrer teksten som er over logoen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Hei sveis. Lenge sia jeg har posta noe her nå. Tegna litt i går kveld uten mål og mening. Uferdig fortsatt sia jeg ikke har peiling på å tegne våpen blandt annet. hehe http://oleloken.tumblr.com/ 2 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 dreper jeg tråden hver gang jeg poster noe her eller? 2 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 *tørke støv av tråden* 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå