Ongabonga Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Før til venstre, etter til høyre. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Noen som vet hva som kan passe bak "blomsten"? Har prøvd litt forskjellig, men finner ikke helt ut hva jeg skal ha der Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Før til venstre, etter til høyre. Du har tatt vekk klærne og den personen som sitter der? ehh... hvordan klarer dan da å få fylt ut de tomrommene med sand og vann igjen Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 ved hjelp av clone stamp(s) eller healing brush(j).. ganske genialt.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Slenger inn eit liknande bidrag eg og (Clone Stamp er kjekt!): Endret 2. mai 2006 av incanus Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 I teorien skal det jo ikke være mulig, men blir bare mer og mer imponert over hva det programmet kan gjøre. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 I teorien skal det jo ikke være mulig, men blir bare mer og mer imponert over hva det programmet kan gjøre. Er vel ikke så vanskelig? Han kopier på en måte bare et punkt et annet sted på skjermen, til dit sekken\folka er. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Før til venstre, etter til høyre. Du har tatt vekk klærne og den personen som sitter der? ehh... hvordan klarer dan da å få fylt ut de tomrommene med sand og vann igjen Haha, har nok tatt bort hele personen og ikke bare klærne hans :!: Liker faktsik ikke clone tool. Bruker en del lasso tool, og feather på 5 px som i og for seg gjør samme nytten. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 I teorien skal det jo ikke være mulig, men blir bare mer og mer imponert over hva det programmet kan gjøre. Sjekk f.eks dette: Klikk meg! Serdeles spenstig! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 I teorien skal det jo ikke være mulig, men blir bare mer og mer imponert over hva det programmet kan gjøre. Sjekk f.eks dette: Klikk meg! Serdeles spenstig! Jepp, den forklarte en hel del. Skjønte det dere andre sa også Men Dere har klart å overbevise meg godt nok nå ja. ...han gubben snakka fort :S Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 laget en banner til basketball laget vårt Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Her er noen spray jeg har laget til Klanen min Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Noen som vet hva som kan passe bak "blomsten"? Har prøvd litt forskjellig, men finner ikke helt ut hva jeg skal ha der Du kan jo ha en Rød Rose der da. :ja: Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 eeh... Tror ikke det... Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Lekte litt jeg også Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Lekte litt jeg også weeeeeeee Endret 21. september 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Elsker blå og grønne bakgrunns bilder ...men her, noe helt vanlig Endret 21. september 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Siste bildet ditt Supah89; det går en rett strek igjennom bildet loddrett på midten, skulle kanskje prøvd å fjerne den? om mulig... Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Siste bildet ditt Supah89; det går en rett strek igjennom bildet loddrett på midten, skulle kanskje prøvd å fjerne den? om mulig... Jobber med saken... Det er en liten layer feil, problemet er at jeg ikke lagret noe .psd fil men skal fikse på det *edit*: en liten leif Endret 21. september 2005 av Supah89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå