Feskinger Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Som svar på http://www.pressfire.no/nyheter/PC/3853/N-kommer-filmen-som-er-inspirert-av-spillperspektiv Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Mitt første forsøk på en cinemagraph. Se denne siden for flere! Endret 26. august 2011 av Coffey 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Mitt første forsøk på en cinemagraph. Hvordan? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Tipper det er en gif? Endret 26. august 2011 av Hille Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Ja, men hvordan får han hele bildet til å stå stille utenom én del? Så spesielt på de han linket til, der det f.eks regnet, og han fikk med regnet o.l men ikke resten. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) ah, get it. Aner ikke. Sitter å prøver å få til noe selv her nå. Endret 26. august 2011 av Hille Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Mitt første forsøk på en cinemagraph. Hvordan? Det er snakk om flere lag med film. F.eks i det klippet hvor det regner er det bare små deler av bildet som er fryst, f.eks bilene i bakgrunnen. I mitt bilde er det et lag hvor hele bildet er fryst, og et lag med bare øynene. Kroppen er fryst rett før jeg blunker, og øynene lukkes normalt, men åpnes i baklengs film, så det skal bli en loop. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Litt hjelp fra tutorial, men den var så jævli dårlig skrevet - så mesteparten er gjort med egne teknikker. Edit: Er en del som burde vært blendet bedre, og en del farge-korrektur. Menne.. har jobba lenge nok nå. Kanskje jeg oppdaterer den imorgen, hvis jeg føler meg sprek. Endret 4. september 2011 av Ajaco 1 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Kul denne, men hvorfor er det papirbretter på et digitalt bilde? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Kul denne, men hvorfor er det papirbretter på et digitalt bilde? Var litt for cleant uten papirbrettene. Ville at det skulle være litt mer støy i bildet. Originalversjonen var uten. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Siste gang jeg lager logo, gratis (tjeneste) for en russebuss. For det første var logoen de ønsket helt absurd. De ville ha en gigaost med en ostehøvel på. Dessuten er folk så jævli masete. Jesus. Anyways. Her er resultatet. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Alt for detaljert. Uleselig selv uten forminsking. Veldig mange farger. Drop shadow er pikselbasert, selv i AI. Er ikke en logo, men then again, hørtes ikke ut som du hadde de beste arbeidsgiverne. Endret 8. september 2011 av Pingas Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Alt for detaljert. Uleselig selv uten forminsking. Veldig mange farger. Drop shadow er pikselbasert, selv i AI. Er ikke en logo, men then again, hørtes ikke ut som du hadde de beste arbeidsgiverne. Er ikke en logo som i en logo-logo. Er en russelogo. Det er blitt en helt egen sjanger. Blingbling, store bilder, masse fjas. Men jeg er helt enig med deg. Jeg fikk instrukser om hva jeg skulle gjøre, og gjorde det. Jeg fortalte de også at dersom de skal ha en logo bør den være vectorbasert, men de insisterte på at den skulle lages i bitmap. Uavhengig av hvor hardt jeg prøvde å overbevise dem om at en bitmap logo ikke kan brukes til noe som helst. Bildet er 30x30 cm med 300dpi, så det kan trykkes på gensere. Alt utover det er ikke mitt problem. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Meh, endelig ferdig med mitt siste prosjekt. Har blitt helt betatt av http://www.shorpy.com/ Utrolig masse stilige bilder. Fant et bilde jeg bare digga til tusen. Fikk det for meg at jeg skulle fargelegge det. 6 time senere... Edit: Fargevalgene er sikkert feil. Plakatene har sikkert ikke helt riktig farge heller, men jeg prøvde meg frem med forskjellige ting. Pop Kola fra 1939 Endret 20. september 2011 av Hille 8 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Wow. Utrolig godt jobbet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 HVORDAN klarte du det der? Imponert, veldig imponert! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Kombinasjon av Layers og tolmodighet. Setter man et tomt layer på blending mode: color, så er et bare å finne frem en farge og male i vei. Så har jeg organisert layers basert på hva man ser, et eget for hver person osv. Så har jeg litt mer kontroll. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Fikk gode tilbakemeldinger fra han som har fremkalt orginalen Fikk meg til å lage enda et. Endret 18. september 2011 av Hille 2 Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Vet ikke om noen av dere husker meg, men ville bare si at jeg har blitt litt bedre i photoshop nå Bilde på denne videon har jeg laget. http://www.youtube.com/watch?v=hNLzVsnKiPY Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 imgur Flere hundre tusen som har sett bildet ditt. Nice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå