Diskutant Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Noen som gidder å forminske et bilde jeg har? Ja. Send PM med bildet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Håper det er det fra DNFK altså. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Noen som er gode i photoshop her? jeg har et bilde her som jeg vil at skal bli REAL stylisert(med gærn bakrunn(svart, lyse svart..osv) og sånt.). Dermed skal jeg putte det på facebook og diskusjon.. Noen som kan redigere for meg? Lenke til kommentar
Morten A.R Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Lyse svart?.. mener du da grå? 4 Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Sikkert ikke, for da vill'n sikkert skrevet det! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Noen som er gode i photoshop her? jeg har et bilde her som jeg vil at skal bli REAL stylisert(med gærn bakrunn(svart, lyse svart..osv) og sånt.). Dermed skal jeg putte det på facebook og diskusjon.. Noen som kan redigere for meg? Du posta det samme på forrige side. Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Lysesvart = mørkegrå da eller? #000000 #333333 #666666 #999999 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kjøpte meg et billig Wacom tegnebrett her forleden. Har drodlet litt i photoshop de siste dagene. Prøver å bli bedre på skyggelegging og realistiske former. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kjøpte meg et billig Wacom tegnebrett her forleden. Har drodlet litt i photoshop de siste dagene. Prøver å bli bedre på skyggelegging og realistiske former. Ikke dumt dette. Tror du er på rett spor Lenke til kommentar
lappugle Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Kan jeg bruke Magic Wand uten å få "øyer" i utvalget den gir? Om jeg f.eks. bruker det på et lyst område med en mørk flekk i, så vil jeg at flekken også skal komme innenfor utvalget. Bruker CS5 Extended på Mac. Man kan vel holde ned skift for å velge flekken i tillegg til hovedutvalget, men det er jo litt keitete. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Du kan justere "tolerance". Lav tolerance = du vil merke svært lite annet enn hva som ligner på området du klikket på. Høy tolerance = vel.. du vil markere mer, rett og slett. Dersom du skal bruke magic wand tool (noe jeg egentlig vil fraråde), vil du nok se deg nødt til å legge til seleksjoner ved å bruke shift-commandoer. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei! Opplever at bildene mine blir småe (selve filen) etter at jeg har redigert ferdig i photoshop. Hva kan være enkle og riktige steg for at jeg kan få en større fil? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei! Opplever at bildene mine blir småe (selve filen) etter at jeg har redigert ferdig i photoshop. Hva kan være enkle og riktige steg for at jeg kan få en større fil? Kan være du bruker for lav DPI. 72 dpi = web 300+ dpi = print Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Tror bildene ligger på 300 pixl/inch ja! Jeg kan jo endre antall pixler eller størrelsen på selve dokumentet, men innenfor hvilken ramme bør jeg holde meg her? Endret 8. august 2011 av Anthila Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Tror bildene ligger på 300 pixl/inch ja! Jeg kan jo endre antall pixler eller størrelsen på selve dokumentet, men innenfor hvilken ramme bør jeg holde meg her? Altså, jeg skjønner ikke problemet. Du vil at bildefilen skal være så stor som mulig? Jeg ser ikke hvorfor det skal være et mål i seg selv? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ikke så stor som mulig, men større en noen hundre kb. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvor mange pixler er strengt tatt nødvendig for faktisk å tapetsere en vanlig husvegg med et bilde? Eventuelt, hvor stort får jeg "skrive ut" med 12 mp? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Så stort du vil. Det kommer an på hvor lang avstand du skal se bildet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå