Left Blank Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jea! nice. ganske kul effekt syntes jeg Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Jea! nice. ganske kul effekt syntes jeg Ikke for alle. Enkelte personer oppfatter røde farger som foran eller bak blå farger. Du opplever åpenbart dette fenomenet, men ikke alle. Andre vil igjen oppleve det motsatt av hvordan du har det. Jeg opplever for eksempel ikke noe spesielt med bildet. Endret 7. juni 2011 av Trondster Lenke til kommentar
Brad Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Noen gode eller "greie" folk som kan photoshop her og kunne laget en banner for meg? Betaler selvfølgelig et lite beløp for jobben. Kontakt PM. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg som lagde originalen også får ajacos kopi 4 stemmer? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det var da ikke så ille at du måtte bytte brukernavn og bilde? 5 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det var da ikke så ille at du måtte bytte brukernavn og bilde? Haha nei, var jo ikke pga det. Jeg har villet bruke nytt nick en stund nå Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det var da ikke så ille at du måtte bytte brukernavn og bilde? EPIC WIN! DERPDERP Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det var da ikke så ille at du måtte bytte brukernavn og bilde? EPIC WIN! DERPDERP Ett eller annet sted i tråden så falt jeg ut, hva skjer :i Beklager hvis det var noe jeg sa som folk ble irritert over. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) … Endret 11. juni 2011 av Pingas 2 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Jau den "popper ut" i det bildet det kan også gjøres med grønn og grå, skal prøve meg på flere. Endret 7. juni 2011 av b3ta Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er du seriøs? Ja... Du må være en av de som ikke får den 3d effekten. Jeg trodde faktisk du gjorde det pågrunn av din første post etter min, men nå forstår jeg hva du mente :/ Jeg får en 3d effekt på alle de bildene som er postet her nå. Den er faktisk veldig tydelig... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Neida, det var ingen ting. Btw, føler jeg fikk til en ganske 3d-aktig effekt. Ewww - fikk litt for mye goatse-assosiasjoner der.. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Noen som er gode i photoshop her? jeg har et bilde her som jeg vil at skal bli REAL stylisert(med gærn bakrunn(svart, lyse svart..osv) og sånt.). Dermed skal jeg putte det på facebook og diskusjon.. Noen som kan redigere for meg? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Noen som er gode i photoshop her? jeg har et bilde her som jeg vil at skal bli REAL stylisert(med gærn bakrunn(svart, lyse svart..osv) og sånt.). Dermed skal jeg putte det på facebook og diskusjon.. Noen som kan redigere for meg? Hvordan da? Her er et bilde jeg har lagd tidligere, er det noe ála det her du tenker på? Synes forøvrig at jeg har med navnet mitt på bildet er jævli teit, men orker ikke fjerne det. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Noen som er gode i photoshop her? jeg har et bilde her som jeg vil at skal bli REAL stylisert(med gærn bakrunn(svart, lyse svart..osv) og sånt.). Dermed skal jeg putte det på facebook og diskusjon.. Noen som kan redigere for meg? Hvordan da? Her er et bilde jeg har lagd tidligere, er det noe ála det her du tenker på? Synes forøvrig at jeg har med navnet mitt på bildet er jævli teit, men orker ikke fjerne det. WOW, ja nesten sånn..tar kontakt på PM !! :dribble: Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Noen som gidder å forminske et bilde jeg har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå