Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Var vel mer InDesign det her, men la gå. Kunne vært photoshop også.

 

Ønsker tilbakemelding på designet til reportasjen jeg skrev i natt. Innholdet er irelevant, og til tider ganske dårlig vil jeg tro.

 

post-93392-0-48208500-1306122728_thumb.jpg

 

(Er dobbelside A4)

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg for min del synes det er litt vanskeleg å sjå FAKTA, ettersom kvitt møter kvitt. Ser litt dumt ut. I tillegg synes eg der du har skrive ken som har skrive teksten og tatt foto blir litt for dominerande, greitt nok å vite ken det er, men du trenger ikkje gjere meir ut av det enn å markere med feit skrift f. eks.

 

Elles har eg ikkje tid å kommentere øvrig design, desse to var dei første eg kom på. Men generelt ser det ikkje så veldig proft ut, litt rotete.

 

Er i tillegg litt rotete å begynne å lese på toppen igjen i tredje kolonne.

Lenke til kommentar

Navn skrives med store bokstaver i feltet over hvem som har skrevet artikkel.

Det område følte jeg var rotete da det ble bokstaver om hverandre og ingen ordentlige skiller med storebokstaver.

Dette var faktisk noe jeg var svært i tvil om. Hvorvidt jeg skulle gå for store bokstaver i navnet, eller ikke. Jeg vet at det er korrekt med stor bokstav i egennavn, men følte det ikke passet inn med designet.

 

En relativt idiotisk avgjørelse, når jeg tenker meg om. Mange sprøe idéer man kommer på klokken 5 om natten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...