Ajaco Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Var vel mer InDesign det her, men la gå. Kunne vært photoshop også. Ønsker tilbakemelding på designet til reportasjen jeg skrev i natt. Innholdet er irelevant, og til tider ganske dårlig vil jeg tro. (Er dobbelside A4) Endret 23. mai 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Eg for min del synes det er litt vanskeleg å sjå FAKTA, ettersom kvitt møter kvitt. Ser litt dumt ut. I tillegg synes eg der du har skrive ken som har skrive teksten og tatt foto blir litt for dominerande, greitt nok å vite ken det er, men du trenger ikkje gjere meir ut av det enn å markere med feit skrift f. eks. Elles har eg ikkje tid å kommentere øvrig design, desse to var dei første eg kom på. Men generelt ser det ikkje så veldig proft ut, litt rotete. Er i tillegg litt rotete å begynne å lese på toppen igjen i tredje kolonne. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Navn skrives med store bokstaver i feltet over hvem som har skrevet artikkel. Det område følte jeg var rotete da det ble bokstaver om hverandre og ingen ordentlige skiller med storebokstaver. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Navn skrives med store bokstaver i feltet over hvem som har skrevet artikkel. Det område følte jeg var rotete da det ble bokstaver om hverandre og ingen ordentlige skiller med storebokstaver. Dette var faktisk noe jeg var svært i tvil om. Hvorvidt jeg skulle gå for store bokstaver i navnet, eller ikke. Jeg vet at det er korrekt med stor bokstav i egennavn, men følte det ikke passet inn med designet. En relativt idiotisk avgjørelse, når jeg tenker meg om. Mange sprøe idéer man kommer på klokken 5 om natten. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Vant en kåring tydligvis, personlig liker jeg ikke det jeg selv har laget. Men man lager som kunden vil ha det Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Kunne gjerne rettet/samkjørt hvitbalansen på delbildene - nå er det "riktig" hvitbalanse på Ina Marie, og ellers fra venstre rødt, grønt, magenta og oransje. 4 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 personlig liker jeg ikke det jeg selv har laget. Hvorfor så negativ? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det der var en smiley av svært høy kvalitet. Fantastisk. 1 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hvitbalansen er bedre på ferdig resultat, vet ikke hvorfor det ble så rart på siden her :/ Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Var vel mer InDesign det her, men la gå. Kunne vært photoshop også. Ønsker tilbakemelding på designet til reportasjen jeg skrev i natt. Innholdet er irelevant, og til tider ganske dårlig vil jeg tro. (Er dobbelside A4) Hvilke fonter har du brukt? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Helvetica … Helvetica everywhere. 2 Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Helvetica … Helvetica everywhere. http://www.linotype.com/526/helvetica-family.html Ganske mange... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Er det så viktig hvilken font man bruker, da? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Neida, skrifttyper er oppskrytt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Helvetica … Helvetica everywhere. Tenkte på deg når jeg bestemte meg for å bruke Helvetica. Haha. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg tenker på Pingas hver gang jeg ser helvetica. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Kjedet meg i dag, så jeg måtte leke litt Endret 2. juni 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå