Pokey Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Medium og kommunikasjon på vestlandet Er det sånn at man tar kontakt med de døde? 1 Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Det var sikkert veldig morsomt, men eg tok den ikkje heilt.. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Åh, sånn ja Men det heiter medium på nynorsk iallfall, kan godt vere at endinga er ulik på bokmål for fellesbetegnelsen. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Medium er éntall. Medier/media er flertall. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Medium er éntall. Medier/media er flertall. Som iverha2 skriver - ikkje på nynorsk. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=medium&begge=S%F8k+i+begge+ordb%F8kene&ordbok=begge&s=n&alfabet=n&renset=j Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Og så kom vi tilbake til topic. Noen som har idéer for hva jeg skal lage? Vil lage noe i PS, men vet ikke hva... Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Noen som har idéer for hva jeg skal lage? Vil lage noe i PS, men vet ikke hva... En kjempepenis i Japan. *edit: Bestemt form, ja. Endret 19. mars 2011 av Pingas Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ingen kommentarer til bildet eg lasta opp? Vil gjerne forbedre det. Tips til idèar og og ting eg burde forandre? Vurderar å ta noken bilder til så en kan vere oppi professor-lomma, og et par stykk oppe i skapet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Oi.. Idéen var bra den, men det ble litt for urealistisk med et tre midt i veien, og et lys ned på den. Jeg personlig synes det ble litt for mye av det gode.. Utenom det vet jeg ikke helt hva jeg skal si.. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ideell plass for bilulykker. 1 Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Fint og artistisk. Bra svart/hvitt også mtp tonalitenen. Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Oi.. Idéen var bra den, men det ble litt for urealistisk med et tre midt i veien, og et lys ned på den. Jeg personlig synes det ble litt for mye av det gode.. Utenom det vet jeg ikke helt hva jeg skal si.. Bildet er jo helt klart i kategorien "Digital Art"... så det er ikke meningen at det skal være realistisk. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Oi.. Idéen var bra den, men det ble litt for urealistisk med et tre midt i veien, og et lys ned på den. Jeg personlig synes det ble litt for mye av det gode.. Utenom det vet jeg ikke helt hva jeg skal si.. Tenkte egentlig ikke så mye på realismen nå rjeg lagde bilde, tenkte mest på at det skulle se bra. Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 En russebil-logo jeg har laget. Advarsel! Kan virke støtende for noen.. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå