Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Du får vel laste ned Photoshop-fila med layers og lage en bedre versjon sjæl, da, når det var så ille.

Jeg har aldri sagt at jeg kunne gjøre det bedre. Jeg sier heller ikke at jeg ikke kunne gjort det bedre hvis jeg hadde interesse av å prøve. Synes det blir litt feil å skulle "gjøre noe bedre" bare for å bevise mitt inntrykk av et verk.

Men jeg mener at dersom man legger ut filer her, så må man regne med å få kritikk på dem, og ikke bare skryt. Det er jo det som er litt av greia med forumet, ikke sant? :)

Nei. Alle vet at poenget med forumet er å kritisere kritikk. Slik du nettop gjorde på en brilliant måte.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

har et spørsmål.

når jeg zoomer helt inn på et bildet blir det hvite streker mellom alle pixlene. Er det mulig å få dem bort?(de kan jo være greie når man skal fikse små ting som er vanskelig å se uten linjene, men for meg forstyrrer det bare :S)

2mwgo5i.png

takker for svar :D

Lenke til kommentar

Stiller samme spm. som D02. Hater at de kommer etter bare 500 % zoom.

Dette skjer når GPU-aksellerasjon er slått på (OpenGL-Drawing).

Edit-Preferences-Performance, fjern haken, og linjene er vekk (og ytelseen redusert...) :thumbup:

Lenke til kommentar

Åh, tusen takk! :D Vil det forresten påvirke ytelsen i enkelte situasjoner ellers?

Ja, men neppe noe som den gjennomsnittlige bruker vil legge merke til. Hvis du bruker "rotate view" noe, så mister du jo det da...

Når du holder musa over området der du velger OpenGL eller ikke, vil det komme opp en detaljert beskrivelse i feltet under om hva det innebærer.

Lenke til kommentar

tak for svar.

har et spørsmål til.

jeg har en iphone app der jeg kan tegne, men det er ikke vanlig streker. hvis jeg tegner to streker nærme verandre "reagerer de med verandre"(det dannes streker mellom strekene.

finnes det til ps, isåfall hvordan/hvor finner jeg det

her er en video av hva jeg mener

takker for svar :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Photoshop-prosjekt eg hadde på skulen, og gjekk for et "gal professor"-tema. Blei fornøgd til slutt, men en del mangler sjølvsagt. Har tenkt en del på vinkel på bilda eg tok og lyset. Bildet består av ca 25 bilder.

post-193412-0-89704200-1300463674_thumb.jpg

Endret av iverha2
Lenke til kommentar

Medium og kommunikasjon på vestlandet (meir spesifikt tas på pm :p ), 2.året.

Forøvrig er eg heldig, har prosjekt til fordjuping med noken andre mens resten av klassa har ungdomsbedrift. Så vi får stort sett velge prosjekt sjøl :) Her var poenget å ha eit manipulert bilde der alle bilder må vere tatt sjølv, og det måtte vere over 20 bilder.

Har brukt mykje tid på utklipp av personer/haud, og sjølvsagt også idèfasen. Det største mangelet i bildet for min del er å få den "creepy professor-følelsen", skulle gjerne blitt meir dystert og prøvde også å ta nokre røykbilder til å bruke på reagensglas med forskjellige typer veske.

Viss noken har spørsmål til korleis ting er løyst/laga, så er det berre å spørre. Er ikkje utrulig avansert, men måtte sette meg inn i noken ting og prøvde å tenke litt nytt :)

Kommentarer til bildet forresten?

Endret av iverha2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...