Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs på hvor du utdanner deg, men generelt: Form- og fargesans, komposisjonsprinsipper, kreativ konseptprosess, hvordan en bruker digitale og praktiske verktøy.

Ting du lærer å designe er emballasjer, bokomslag, cd-cover, plakater, brosjyrer, logoer, websider samt noen steder motion graphics.

Lenke til kommentar

Tror Pingas hadde nøyd seg med å poste nederste layer uten sprut hvis målet var at det skulle være realistisk.

Ville heller påpekt de andre feilene med bildet - for eksempel alt for lite Helvetica.

Og er det et problem for leseren, så mangler vedkommende Comic Sans. ;)

Edit: Dette er ikke kunst - det er knust! :D

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Jeg forstår ideen, og synes den forsåvidt er god. Likevel synes jeg gjennomføringen virker noe halvveis. Man kan selvsagt si at det med overlegg kommer ut veske der glasset ikke er knust, men jeg synes det vitner til at det ikke er lagt nok flid i arbeidet for at jeg vil definere det som kunst eller abstrakt.

Lenke til kommentar

Du får vel laste ned Photoshop-fila med layers og lage en bedre versjon sjæl, da, når det var så ille.

Jeg har aldri sagt at jeg kunne gjøre det bedre. Jeg sier heller ikke at jeg ikke kunne gjort det bedre hvis jeg hadde interesse av å prøve. Synes det blir litt feil å skulle "gjøre noe bedre" bare for å bevise mitt inntrykk av et verk.

Men jeg mener at dersom man legger ut filer her, så må man regne med å få kritikk på dem, og ikke bare skryt. Det er jo det som er litt av greia med forumet, ikke sant? :)

Lenke til kommentar

Du får vel laste ned Photoshop-fila med layers og lage en bedre versjon sjæl, da, når det var så ille.

Jeg har aldri sagt at jeg kunne gjøre det bedre. Jeg sier heller ikke at jeg ikke kunne gjort det bedre hvis jeg hadde interesse av å prøve. Synes det blir litt feil å skulle "gjøre noe bedre" bare for å bevise mitt inntrykk av et verk.

Men jeg mener at dersom man legger ut filer her, så må man regne med å få kritikk på dem, og ikke bare skryt. Det er jo det som er litt av greia med forumet, ikke sant? :)

Nei. Alle vet at poenget med forumet er å kritisere kritikk. Slik du nettop gjorde på en brilliant måte.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...