Alpakasso Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg liker bruken av Helvetica. 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Noen som kan fjerne fyren i bildet for meg, eller gi meg en link til en tråd som er mer passende for å spørre om slikt? Lenke til kommentar
Migla Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Siden photoshop går under grafisk desgin, så spør jeg her. Hva lærer man i utdanningen som grafisk designer? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Spørs på hvor du utdanner deg, men generelt: Form- og fargesans, komposisjonsprinsipper, kreativ konseptprosess, hvordan en bruker digitale og praktiske verktøy. Ting du lærer å designe er emballasjer, bokomslag, cd-cover, plakater, brosjyrer, logoer, websider samt noen steder motion graphics. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Det renner/ spruter rosa, blå og grønn veske ut av et glass som er fylt med rød veske? Burde ikke rennende/ sprutende veske være samme som innholdet dersom det skal være realistisk? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Wow... Tuller du nå? Nei. Og jeg er enig. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jo, rennende/sprutende væske burde være det samme som innholdet dersom det skal være realistisk. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Kunst. Ikke realisme. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Tror Pingas hadde nøyd seg med å poste nederste layer uten sprut hvis målet var at det skulle være realistisk. Ville heller påpekt de andre feilene med bildet - for eksempel alt for lite Helvetica. Og er det et problem for leseren, så mangler vedkommende Comic Sans. Edit: Dette er ikke kunst - det er knust! Endret 11. februar 2011 av Trondster Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ville heller påpekt de andre feilene med bildet - for eksempel alt for lite Helvetica. Jeg lo. Men ja, det er ikke ment å være realistisk. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg synes synd på de som faktisk ikke skjønner at det er ment som et abstrakt kunstverk. Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg forstår ideen, og synes den forsåvidt er god. Likevel synes jeg gjennomføringen virker noe halvveis. Man kan selvsagt si at det med overlegg kommer ut veske der glasset ikke er knust, men jeg synes det vitner til at det ikke er lagt nok flid i arbeidet for at jeg vil definere det som kunst eller abstrakt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Det renner/ spruter rosa, blå og grønn veske ut av et glass som er fylt med rød veske? Burde ikke rennende/ sprutende veske være samme som innholdet dersom det skal være realistisk? Haha what Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Du får vel laste ned Photoshop-fila med layers og lage en bedre versjon sjæl, da, når det var så ille. Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Du får vel laste ned Photoshop-fila med layers og lage en bedre versjon sjæl, da, når det var så ille. Jeg har aldri sagt at jeg kunne gjøre det bedre. Jeg sier heller ikke at jeg ikke kunne gjort det bedre hvis jeg hadde interesse av å prøve. Synes det blir litt feil å skulle "gjøre noe bedre" bare for å bevise mitt inntrykk av et verk. Men jeg mener at dersom man legger ut filer her, så må man regne med å få kritikk på dem, og ikke bare skryt. Det er jo det som er litt av greia med forumet, ikke sant? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Du får vel laste ned Photoshop-fila med layers og lage en bedre versjon sjæl, da, når det var så ille. Jeg har aldri sagt at jeg kunne gjøre det bedre. Jeg sier heller ikke at jeg ikke kunne gjort det bedre hvis jeg hadde interesse av å prøve. Synes det blir litt feil å skulle "gjøre noe bedre" bare for å bevise mitt inntrykk av et verk. Men jeg mener at dersom man legger ut filer her, så må man regne med å få kritikk på dem, og ikke bare skryt. Det er jo det som er litt av greia med forumet, ikke sant? Nei. Alle vet at poenget med forumet er å kritisere kritikk. Slik du nettop gjorde på en brilliant måte. Endret 11. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå