Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Aaahh! Så det er derfor folk driver og maser om at logoer skal være i AI og ikke PS... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ikke nødvendigvis .ai, men ja - de er naturligvis ute etter vektor. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvilke plasser kan man få vektor, utenom AI? Kan man få det i PS? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det finnes fler programmer enn adobeserien. Er bare den som er mest populær. Og ja, du kan få vector i photoshop. Fonter f.eks. er vector i photoshop også. Hvis ikke hadde de blitt pixlete når du scalet de større. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvor gamle var dere når dere startet med photoshop? 11-12, ca? Lasta det ned og prøvde litt, men begynte ikke å bruke det mye før jeg var typ 12-13. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det finnes fler programmer enn adobeserien. Er bare den som er mest populær. Det vet jeg, men som du sier her, jeg liker veldig godt adobe, og har begynt å kjenne deres programmer. Noen av de.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Forøvrig er den ubrukelig som logo, ettersom den er raster og ikke vektor. Generelt ja, men det kommer veldig an på hva han skal bruke den til. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Er det en logo for et guild eller en clan, som kun skal ha den på hjemsiden sin, er det ikke nødvendig med vektor Skal den trykkes derimot.. Endret 30. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Guild-/Klanlogoer er som oftest ikke logoer. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Stidlig bilde, men skyggene ser ikke ut til å gå i helt samme retning. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Godkjent. Men skyggene fra båten og skyggene fra personen er ikke samme retning. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Eller hunden. Haha Ja, -tenkte det var åpenbart siden begge skyggene var i samme retning. Men jeg antar at det var et humorinlegg fra din side.. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Og om det er fotspor det skal forestille foran hunden der, så ikke de helt realistiske ut heller. Dessuten kunne du sikkert ha blendet dama og hunden litt bedre inn, spesielt mtp. på fargene. Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det er noe med båten som er litt "off". Tror den ligger for nært strandlinja til at størelsen passer inn (ser ut som om dette er en modellbåt i størrelse 2:1) Bildet er visstnok "tatt" av en person som er noen cm høyere enn jenta. Det vil si at horisontlinjen skal ligge like langt opp på båten som øyehøyde på en person på samme avstand ville vært.. Hvis du skjønner... Ellers - Flotte farger i bildet. Stemningsfult hvis man ser bort fra perspektivfeilene. Lenke til kommentar
Centhrax Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det er noe med båten som er litt "off". Tror den ligger for nært strandlinja til at størelsen passer inn (ser ut som om dette er en modellbåt i størrelse 2:1) Bildet er visstnok "tatt" av en person som er noen cm høyere enn jenta. Det vil si at horisontlinjen skal ligge like langt opp på båten som øyehøyde på en person på samme avstand ville vært.. Hvis du skjønner... Ellers - Flotte farger i bildet. Stemningsfult hvis man ser bort fra perspektivfeilene. Haha la merke til det når jeg nesten var ferdig, giddet bare ikke å endre det Langt i fra perfekt, men takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei jeg er ny har i fotoverdenen og har et lite spørsmål hvordan harn de redigert dette bildet ? http://www.skiersrealm.com/general/simon-dumont-redbull-nz-video (fant ikke noe bedre tråd en denne sorry ) sletter vist dette ikke hører hjemme her .. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er ikke det bare ren logikk Jeg vet hvordan, men tenker at noen andre forklarer bedre, siden jeg ikke kan photoshop noe særlig, og det finnes sikkert andre metoder enn den jeg tenker på Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 For å oppnå samme effekt kan du ta en masse bilder fra samme kameravinkel, legge alle i forskjellige layere og bare viske ut delene på hvert layer der fyren vises. Jo nærmere han er på bildene jo mer presis må du være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå