H_Treider Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Litt jeg lagde for noen år siden: Endret 3. januar 2011 av haakon680 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Ah, signaturer :] Husker fra langt tilbake da jeg også drev med det. Lagret uheldigvis ikke noen av dem så får ikke vist dem frem :/ Edit: Tror ikke jeg har postet denne her. Laga meg en dubstep wallpaper for litt siden: Endret 3. januar 2011 av Hille 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fancy, er treet pen-tool? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Få ting gjør meg kvalmere enn grafisk arbeid satt sammen av 90% clipart. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Få ting gjør meg kvalmere enn grafisk arbeid satt sammen av 90% clipart. Enig med den.. Liker det ikke helt.. Likevel har jeg lyst å få det til Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fancy, er treet pen-tool? Et vanlig bilde av et tre som jeg la på color overlay. Få ting gjør meg kvalmere enn grafisk arbeid satt sammen av 90% clipart. Jo takk.. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Få ting gjør meg kvalmere enn grafisk arbeid satt sammen av 90% clipart. hva fan man, clipart eler ei, imponerende er det etter min mening, han drev jo ikke akkurat å skrøt at han er photoshop gud. bra lagd Hille, men jeg har ikke sans for Dubstep Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Er det noen som vet hvordan man lager en effekt sånn som fargene bak logoen, altså rett bak der det står "Field productions presents Side..."? Gjerne forslag til brushes eller andre ting som kan hjelpe. Logoen: http://www.fieldproductions.com/webshop/index.php?main_page=popup_image&pID=52 (Fant ikke ut hvordan jeg kunne legge bildet i posten ) Lenke til kommentar
Centhrax Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Bare klesj på med brushes som du laster ned i forksjellige farger. Har aldri vært spesielt flink med komposisjon, så avsluttet dette tidligere enn ventet. Endret 8. januar 2011 av Centhrax Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Ok, takk. Får bare prøve ut noe og se om det fungerer Endret 8. januar 2011 av ChristianL Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Android Honeycomb 3.0 kommer snart Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Bare klesj på med brushes som du laster ned i forksjellige farger. Har aldri vært spesielt flink med komposisjon, så avsluttet dette tidligere enn ventet. postet bilde Likte den godt =) kunne godt ha sett at fotografiet "blender" litt bedre med bakgrunnen slik som brushene. Du kan f.eks. bruke en maske på fotografiet og slite ut kantene med en av brushene du allerede har i bildet. Da tror jeg det vil få litt mer helhet kanskje... vet ikke helt jeg. ---- Her har jeg prøvd å gjøre om et foto jeg tok av min tvillingbror om til en Avatar (fra filmen med samme navn). Har dere noen tanker på hvordan jeg kan forbedre dette? Endret 10. januar 2011 av emilkje Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det er null dybde i hans høyre øre. 1 Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Takk for det! Man blir fort blind på sånne ting når man jobber såpass lenge med det.. La til en selvlysende effekt på øynene i sta, og regner med at det er den som ødelegger. Fikses asap EDIT: Oppdatert vedlegget i den originale posten Endret 10. januar 2011 av emilkje Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Oioi så det er sånn jeg ser ut som en Avatar Stilig Emil. Men det er fortsatt litt lite dybde i øret som Pingas nevnte. Prøv å legg på en skygge på innsiden av ytterkanten på øret slik du ser på det originale bildet. Det må i allefall mere harde skygger til i øret for at det skal blende inn i resten av bildet. Ellers var det fett. Litt rart å plutselig finne seg selv som en avatar på nettet hehe. Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Jeg overrasker stadig vekk, Simen Missforsto det som ble skrevet. Jeg leste øye - ikke øre. Skal se om jeg får fikset det. Hjertlig. EDIT: Oppdatert i original-innlegget Endret 10. januar 2011 av emilkje Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Nå ble det straks bedre Bra jobba! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Denne må i mine innlegg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Nesen ser litt skjev ut på venstre side (høyre for oss), og det kan få han til å se skjeløyd ut hvis man studerer ansiktsproposisjonene. edit: Jeg vet at jeg ikke skal skrive requests i denne tråden, men jeg har ingen andre å gå til. Noe sykelig skjedde med den originale avataren min og etter juleferien har den lagt på seg 1,7 KB. Jeg har ikke Photoshop på den nye datamaskinen og jeg får en funky error når jeg installerer det. Kan noen gjøre dette bildet om til en GIF eller noe slik at det tar <20 KB? Endret 11. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) JPG, komprimering: 80, størrelse: 7.2K Attachment EDIT: Ser ut som forumet komprimerer kraftigere på sin opplastingsmotor. Har lagt det ut her istedenfor. Endret 11. januar 2011 av emilkje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå