Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare klesj på med brushes som du laster ned i forksjellige farger.

 

Har aldri vært spesielt flink med komposisjon, så avsluttet dette tidligere enn ventet.

 

postet bilde

 

Likte den godt =) kunne godt ha sett at fotografiet "blender" litt bedre med bakgrunnen slik som brushene. Du kan f.eks. bruke en maske på fotografiet og slite ut kantene med en av brushene du allerede har i bildet. Da tror jeg det vil få litt mer helhet kanskje... vet ikke helt jeg.

 

----

 

Her har jeg prøvd å gjøre om et foto jeg tok av min tvillingbror om til en Avatar (fra filmen med samme navn).

 

Har dere noen tanker på hvordan jeg kan forbedre dette?

post-101055-0-04393900-1294688283_thumb.jpg post-101055-0-43911300-1294699457_thumb.jpg

Endret av emilkje
Lenke til kommentar

Takk for det! Man blir fort blind på sånne ting når man jobber såpass lenge med det.. La til en selvlysende effekt på øynene i sta, og regner med at det er den som ødelegger. Fikses asap :thumbup:

 

EDIT: Oppdatert vedlegget i den originale posten

Endret av emilkje
Lenke til kommentar

Oioi så det er sånn jeg ser ut som en Avatar :p Stilig Emil.

 

Men det er fortsatt litt lite dybde i øret som Pingas nevnte. Prøv å legg på en skygge på innsiden av ytterkanten på øret slik du ser på det originale bildet. Det må i allefall mere harde skygger til i øret for at det skal blende inn i resten av bildet.

 

Ellers var det fett. Litt rart å plutselig finne seg selv som en avatar på nettet hehe.

Lenke til kommentar

Nesen ser litt skjev ut på venstre side (høyre for oss), og det kan få han til å se skjeløyd ut hvis man studerer ansiktsproposisjonene.

 

edit: Jeg vet at jeg ikke skal skrive requests i denne tråden, men jeg har ingen andre å gå til. Noe sykelig skjedde med den originale avataren min og etter juleferien har den lagt på seg 1,7 KB. Jeg har ikke Photoshop på den nye datamaskinen og jeg får en funky error når jeg installerer det. Kan noen gjøre dette bildet om til en GIF eller noe slik at det tar <20 KB?

 

photo-173882.png

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...