Alpakasso Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kjedet meg, så nå er jeg en kentaur. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Lage det samme med noen mannlige Barbie-dokker? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det var ikke verst! How? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Tok mange bilder i forskjellige stillinger. Jeg brukte disse bildene som byggemateriale hvor jeg plukket ut enkelte kroppsdeler, roterte og skalerte. Magen bygget jeg for eksempel med deler av to brystkasser. Kort sagt mye maskebruk for smoothe overganger. Skulle gjerne delt arbeidsfila, men der er det litt for mange peniser. Redigerte selvsagt vekk alt av muskulatur. Endret 8. oktober 2010 av Pingas Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Bilde tre i serien. Endret 9. oktober 2010 av Pingas Lenke til kommentar
Centhrax Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Kjedet meg, så nå er jeg en kentaur. Flott blending og fine overganger, men øv deg på å klippe ut bildene. Søk opp tutorials, der vil du finne masse pen-tooling og slikt. Skal du klippe ut hår og lignende krevende, se --> http://planetrenders.net/forums/index.php?showtopic=101771 "#3 Human Hair" 1 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Jeg forsøkte å unngå å klippe ut bildene på "tradisjonelt" vis fordi kentauren bestod av såpas mange bilder som er viklet veldig inn i hverandre. Fremgangsmåten er stort sett basert på masking. Det jeg har gjort i ettertid, dog, var å pen-toole i selve masken for å finpusse noen av de mindre heldige kantene. Men takk for link og tilbakemelding. Endret 10. oktober 2010 av Pingas Lenke til kommentar
Centhrax Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Jeg forsøkte å unngå å klippe ut bildene på "tradisjonelt" vis fordi kentauren bestod av såpas mange bilder som er viklet veldig inn i hverandre. Fremgangsmåten er stort sett basert på masking. Det jeg har gjort i ettertid, dog, var å pen-toole i selve masken for å finpusse noen av de mindre heldige kantene. Men takk for link og tilbakemelding. Skjønner poenget ditt, og det er en grei måte det, men du mangler en god del oppusing da Tar ikke lange tiden å maske ut det rundt, 15 minutter så ser det mye bedre ut. Endret 10. oktober 2010 av Centhrax Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Jaja, utkastet jeg lastet opp her er ikke pusset på. Med "ettertid" mente jeg etter at jeg hadde lastet det opp her. Så pussinga med pen-tooling har jeg tatt tak i, men det vises ikke på det gamle utkastet. Uttrykket meg litt dårlig. Men takk for konstruktiv tilbakemelding. Endret 10. oktober 2010 av Pingas Lenke til kommentar
Centhrax Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jaja, utkastet jeg lastet opp her er ikke pusset på. Med "ettertid" mente jeg etter at jeg hadde lastet det opp her. Så pussinga med pen-tooling har jeg tatt tak i, men det vises ikke på det gamle utkastet. Uttrykket meg litt dårlig. Men takk for konstruktiv tilbakemelding. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Fikk mail fra en dame i Canada i går. Hun ønsket å kjøpe en plakat jeg hadde mekka av Bender. Eneste problemet var at jeg ikke hadde PSD lengre så jeg mekka en ny en. Hun fikk den forøvrig gratis.. Lenke til kommentar
Centhrax Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Fikk mail fra en dame i Canada i går. Hun ønsket å kjøpe en plakat jeg hadde mekka av Bender. Eneste problemet var at jeg ikke hadde PSD lengre så jeg mekka en ny en. Hun fikk den forøvrig gratis.. Kan vi få se det og, eller er det likedann? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) la originale Edit: Fixed spoiler Endret 19. oktober 2010 av Hille Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 la originale La spoiler, please! Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Følte denne ble litt vel "silly" i forhold til resten av serien. Endret 19. oktober 2010 av Pingas Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Minner meg om annyoing orange fra youtube. 1 Lenke til kommentar
Centhrax Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Kjedet meg, så mekket en "personlig" Windows logo. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Noen som har tips for en logo jeg skal lage? Stikkord: Kontroll, tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå