Tildaa Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Nå funka det! Tusen takk:) Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Når jeg tar inn bilder i photoshop CS5 kommer bildene inn i "free transform" på ein måda er det mulig og endre det til sånn som det var i cs4? at bilde kommer inn som full størelse? samme med at bildene er som smart objects når jeg tar de inn. jeg må altid ta rasterize layer før jeg kan gjøre noe. litt små irriterende. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hmm. Velger du Fil > place da? Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hmm. Velger du Fil > place da? nei bare drar fra desktop og slipper inn i ps, det er også en annen ting jeg lurer på, før kunne jeg bare ta bilder fra f.eks google image search og slippe i ps, nå må jeg laste de ned før jeg kan legge de inn =/ Lenke til kommentar
Centhrax Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Når jeg tar inn bilder i photoshop CS5 kommer bildene inn i "free transform" på ein måda er det mulig og endre det til sånn som det var i cs4? at bilde kommer inn som full størelse? samme med at bildene er som smart objects når jeg tar de inn. jeg må altid ta rasterize layer før jeg kan gjøre noe. litt små irriterende. Hvist bildene kommer i "free-transfrom", så skriv bare inn 100% på bredde og høyde. (Funker ikke dette er det kanskje en bug?) Bildene kommer alltid som smart objects, gjør det i CS4 også, til meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Her er noen photoshop bilder jeg har laget.. Hva syntes dere? Og et selvportett til slutt:) 1 Lenke til kommentar
EnNorskDesigner Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hei jeg har begynt å lage photoshop tutorials (på norsk) og lurer på om dere har noen ønsker til hva jeg kan lage! Jeg har allerede lagt ut en, men den er veldig enkel siden det er den første og greier. Se tutorials her! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hei jeg har begynt å lage photoshop tutorials (på norsk) og lurer på om dere har noen ønsker til hva jeg kan lage! Jeg har allerede lagt ut en, men den er veldig enkel siden det er den første og greier. Se tutorials her! Syns det var ålreit jeg, lærte noen nye triks, selv om jeg har jobbet endel i photoshop Lenke til kommentar
EnNorskDesigner Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hei jeg har begynt å lage photoshop tutorials (på norsk) og lurer på om dere har noen ønsker til hva jeg kan lage! Jeg har allerede lagt ut en, men den er veldig enkel siden det er den første og greier. Se tutorials her! Syns det var ålreit jeg, lærte noen nye triks, selv om jeg har jobbet endel i photoshop Takk, det kommer flere med høyere vansklighetsgrad etterhver må bare bli fortrolig med å lage gode tutorials først Hva synes dere andre? Lenke til kommentar
Centhrax Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hei jeg har begynt å lage photoshop tutorials (på norsk) og lurer på om dere har noen ønsker til hva jeg kan lage! Jeg har allerede lagt ut en, men den er veldig enkel siden det er den første og greier. Se tutorials her! Syns det var ålreit jeg, lærte noen nye triks, selv om jeg har jobbet endel i photoshop Takk, det kommer flere med høyere vansklighetsgrad etterhver må bare bli fortrolig med å lage gode tutorials først Hva synes dere andre? Istedenfor å manuelt blure skyggen til bretten kunne du brukt pentool (+gaus. blur) for å gjøre det mer nøyaktig. Lenke til kommentar
EnNorskDesigner Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hei jeg har begynt å lage photoshop tutorials (på norsk) og lurer på om dere har noen ønsker til hva jeg kan lage! Jeg har allerede lagt ut en, men den er veldig enkel siden det er den første og greier. Se tutorials her! Syns det var ålreit jeg, lærte noen nye triks, selv om jeg har jobbet endel i photoshop Takk, det kommer flere med høyere vansklighetsgrad etterhver må bare bli fortrolig med å lage gode tutorials først Hva synes dere andre? Istedenfor å manuelt blure skyggen til bretten kunne du brukt pentool (+gaus. blur) for å gjøre det mer nøyaktig. Takk for tilbakemeldinger! Lur du! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Imponerende stuff coax Den websiden din var kul også, du har inspirert meg om å drive med photoshop og dreamweaver igjen! Endret 26. september 2010 av amir90 Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Får ikke Content-Aware til å funke. Har sett på youtube klipper og de fleste får ut til å se nærmest perfekt. Når jeg prøver så "limer" den inn andre objekter. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få det til. Tok bare en random bilde fra nettet som jeg skulle leke med, og her er resultatet. Dere ser at det ikke er riktig! Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Får ikke Content-Aware til å funke. Har sett på youtube klipper og de fleste får ut til å se nærmest perfekt. Når jeg prøver så "limer" den inn andre objekter. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få det til. Tok bare en random bilde fra nettet som jeg skulle leke med, og her er resultatet. Dere ser at det ikke er riktig! http://img180.imageshack.us/img180/6075/cleavesbench1.jpg http://img201.imageshack.us/img201/2157/cleavesbench2.jpg Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Får ikke Content-Aware til å funke. Har sett på youtube klipper og de fleste får ut til å se nærmest perfekt. Når jeg prøver så "limer" den inn andre objekter. Det er sånn den fungerer - den prøver å lime inn andre objekter. Det er enklere jo mer regulær bakgrunnen er - så limer den inn klipp fra bakgrunnen rundt. Den kan ikke gjøre magi. Lenke til kommentar
Centhrax Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Får ikke Content-Aware til å funke. Har sett på youtube klipper og de fleste får ut til å se nærmest perfekt. Når jeg prøver så "limer" den inn andre objekter. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få det til. Tok bare en random bilde fra nettet som jeg skulle leke med, og her er resultatet. Dere ser at det ikke er riktig! http://img180.imageshack.us/img180/6075/cleavesbench1.jpg http://img201.imageshack.us/img201/2157/cleavesbench2.jpg Mulig jeg kan hjelpe, men er usikker på hva "Content-Aware" er for noe. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Mulig jeg kan hjelpe, men er usikker på hva "Content-Aware" er for noe. Content-aware fill - hele "den største nyheten" i CS5? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Edit: Tråder slått sammen - ikke noe poeng å linke til annen tråd lenger. Endret 27. september 2010 av Trondster Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hei jeg har begynt å lage photoshop tutorials (på norsk) og lurer på om dere har noen ønsker til hva jeg kan lage! Jeg har allerede lagt ut en, men den er veldig enkel siden det er den første og greier. Se tutorials her! Syns det var ålreit jeg, lærte noen nye triks, selv om jeg har jobbet endel i photoshop Takk, det kommer flere med høyere vansklighetsgrad etterhver må bare bli fortrolig med å lage gode tutorials først Hva synes dere andre? Istedenfor å manuelt blure skyggen til bretten kunne du brukt pentool (+gaus. blur) for å gjøre det mer nøyaktig. Takk for tilbakemeldinger! Lur du! Når du skulle klippe ut "bretten" til nytt lag så kan du trykke (skift, eple, J) eller (skift, ctrl, J) da klipper du ut og limer inn på nytt lag, isteden for å kopiere til nytt lag Ellers veldig bra! Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Må vell bidra litt når jeg først er her Tok bilder av en sementblokk, himmel, hus og hav og sette det sammen i photoshop. Se flere arbeid på www.avalaker.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå